Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر که یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست فدراسیون کشتی است، امروز با رئیس هیئت کشتی استان فارس و جمعی از گوش‌شکسته‌های این استان دیدار کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دلیل آنچه عدم تعیین تکلیف وضعیت روسای هیئت‌های ورزشی بازنشسته عنوان می‌شود، با وجود گذشت چند ماه از استعفای رسول خادم، هنوز زمان آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شماری از اعضای خانواده کشتی به عنوان کاندیداهای احتمالی این انتخابات یاد می‌شود که شاخص‌ترین فرد میان آنها، فعلا علیرضا دبیر قهرمان المپیک 2000 سیدنی است.

پیش از این سفر دبیر به مشهد و دیدار با رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی رسانه‌ای شده بود و سپس نیز خبر حضور این قهرمان سابق کشتی در زنجان در رسانه‌ها مطرح شد.

او امروز (دوشنبه) نیز سفری به شیراز داشت و در این سفر با رئیس هیئت کشتی استان فارس و همچنین چند تن از قهرمانان این استان دیدار کرد.

محمد بنا: نباید در برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی عجله‌ کرد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد