Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بیجار با بیان اینکه حقوق 4 ماه کارگران پرداخت نشده است گفت: برای پرداخت عیدی و حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری 6 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بیگ محمدپور در گفت و گو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: ادارات شهرستان بیجار 11 میلیارد تومان به شهرداری بیجار بدهکار بودند که این میزان اکنون به 8 میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون شبکه بهداشت و درمان بیجار و اداره ورزش و جوانان به میزان دومیلیارد و پانصد هزار تومان از بدهی خود را تسویه نمودند.

 

 

شهردار بیجار با بیان اینکه پرداخت حقوق 4 ماه کارگران و 5 ماه کارمندان عقب افتاده است ، گفت : برای پرداخت حقوق کامل سال 97 همراه عیدی 6 میلیارد اعتبار لازم است.

 

 

بیگ محمدپور تصریح کرد: با توجه به اینکه 16 هزار واحد مسکونی در این شهرستان وجود دارد از همه شهروندان درخواست داریم که عوارض سالیانه خود را پرداخت کنند چراکه در تأمین اعتبارات شهرداری تأثیرگذار است.

 

 

وی در خصوص سرانه فضای سبز بیجار گفت: در شهر بیجار 230 هزار متر مربع فضای سبز داریم که به ازاری هر نفر 4.5 متر مربع است.

 

 

شهردار بیجار با تاکید بر اینکه عدم درآمد زائی پایدار از مشکلات اصلی شهرداری بیجار است ، اظهار داشت: ساماندهی دهی دکه ها ، کوهستان پارک نسار ، کارخانه آسفالت و قطعات بتنی از مهمترین منابع درآمد شهرداری بیجار است.

 

 

شهردار بیجار بیان داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت رفاه حال شهروندان تخفیف عوارض در شهرداری بیجار آغاز شده است و امیدواریم شهروندان ما با پرداخت به موقع عوارض این ارگان را در برطرف کردن مشکلات شهری کمک کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع