Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:09:57 GMT

صدور ۲۲۴۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در همدان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۱۳۲

صدور ۲۲۴۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 2 هزارو 240 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان همدان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر صادقی‌راد در گفت‌و‌گو با نافع  اظهار کرد: رانندگان ناوگان باری با طول، ارتفاع، عرض و تناژ بالا مکلف هستند برای تردد در محورهای سطح کشور پروانه ترافیکی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناوگان باری با طول بیش از ۱۶ متر، ارتفاع بیش از ۴.۵ متر، عرض بیش از ۲ متر و ۶۰ سانتی‌متر و تناژ بیش از ۴۰ تن بدون داشتن پروانه ترافیکی حق تردد در جاده‌ها را ندارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

وی درباره صدرو پروانه عبور ترافیکی در همدان  اظهار کرد: به همین منظور 2 هزار و 240 فقره پروانه عبور ترافیکی ویژه رانندگان ناوگان باری در مدت 8 ماهه امسال در این استان صادر شده است.

صادقی‌راد بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته  3 هزار و 59 فقره پروانه ترافیکی به ثبت رسیده است که مقایسه آن با میزان پروانه صادر شده در سال جاری نشان دهنده کاهش  27 درصدی این روادید در استان همدان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری