Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسفیان با اعلام برگزاری دوره «تربیت مربی مهد و پیش دبستان با رویكرد مهدویت» ویژه خانواده طلاب، گفت: کارگاه های مهارت افزایی ویژه مربیان و مدرسان به منظور شناخت و کاربرد شیوه های انتقال معارف مهدوی به کودکان برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد یوسفیان» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری دوره «تربیت مربی مهد و پیش دبستان با رویكرد مهدویت»، اظهار کرد: این دوره از ششم تا 30 بهمن ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه ویژه خانواده طلاب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت درباره عناوین این دوره اعلام کرد: كارگاه های تربیتی(روانشناسی رشد، كنترل ناهنجاری ها، مهارت پاسخگویی و...)، خلاقیت(نقاشی خلاق، كار با كاغذ، اوریگامی، كار با بادكنك و...)، کارگاه هیجان و نشاط( آموزش اجرای شاد و پر محتوا، انواع مسابقات و...)، کارگاه قصه نویسی و قصه گویی( اصول و مبانی، شخصیت شناسی، و...)، كارگاه كلاس داری( روش ها و قالب های انتقال مفاهیم مهدوی، آموزش لوحه ها و...) و كارگاه رسانه و انیمیشن(آسیب شناسی تربیتی، نقد انیمیشن، مدیریت رسانه و ...) در این دوره برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: این دوره ها از ساعت هشت تا 11 و 30 دقیقه در مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان برگزار می شود و علاقمندان فرصت دارند تا پنجم بهمن برای حضور در آن ثبت نام کنند.

 

یوسفیان با اشاره به برگزاری دوره های مهارت افزایی ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی، بیان کرد: پس از آنکه مرکز به صورت آزمایشی در مهدها و پیش دبستانی ها دوره ای را برگزار کرد و همسو با مسئولیت محتوایی خود، دوره هایی هشت روزه و مشتمل بر بیش از 60 ساعت را طراحی کردیم تا در آنها شیوه های انتقال معارف مهدوی به کودکان و ارتباط مفاهیم مهدوی با مباحث روانشناسی، خلاقیت و مهدویت بررسی و انجام شود.

 

وی اضافه کرد: تا کنون 23 دوره با حضور بیش از دو هزار نفر در سطح کشور اعم از استان ها و شهرستان ها برگزار شده و برای این دوره ها مجموعه هشت جلدی «یاران آفتاب» برای معرفی به کودکان و مجموعه دوجلدی «راهنمای تدریس» برای مدرسان پیش بینی شده است.

 

مدیر واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت در ادامه بیان کرد: این افراد در طول سال با واحد خواهران مرکز تخصصی مهدویت در ارتباط هستند و پشتیبانی می شوند. علاوه بر این حوزه با در نظر گرفتن شرایط که یکی از آنها طلبه بودن است، مجوز تاسیس مهدکودک های مهدوی «امین» را صادر می کند.

 

وی با اشاره به توزیع پیک های «گل نرگس» در مناسبت ها ویژه کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: جوایز مسابقه این پیک ها ویژه نهم ربیع الاول از فردا برای برگزیدگان واریز می شود. همچنین دوره جدید این پیک ها برای نیمه شعبان از اسفند توزیع می شود و مدارس و مراکز متقاضی به شرکت می توانند اعلام آمادگی کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س استان بوشهر آسیب های اجتماعی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شهید اصفهان تربیت مربی مهدویت کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی‌ای حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی با توجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس اورسجی درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کبدی اظهار کرد: از این هفته اردوی تیم جوانان را برای حضور در مسابقات جوانان جهان که شهریور در هند، برگزار می‌شود را آغاز خواهیم کرد. از هفدهم اردیبهشت نیز اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی ایران آغاز خواهد شد. چهار شهر چابهار، بابلسر، گلستان و بندرانزلی برای میزبانی درخواست دادند و در حال بررسی هستیم. این رقابت‌ها هم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مسابقات کبدی بزرگسالان جهان نیز بهمن به میزبانی هند برگزار خواهد شد. اردوی تیم‌های ملی کبدی بانوان و مردان از خرداد جهت اعزام به بازی‌های داخل سالن آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های داخل سالن آسیا آذر به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی درباره انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی کبدی گفت: ما خود را از سرمربیان خارجی بی‌نیاز و به سرمربیان داخلی اعتماد کردیم. با تصمیم کمیته فنی در هر دو بخش بانوان و مردان از مربیان داخلی بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مربیان داخلی هم از دانش بالایی برخوردار هستند و هم با توجه به فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم، انگیزه و تعداد آنها بیشتر می‌شود. مربیان کشورمان کمتر از مربیان هندی نیستند و از دانش بالایی برخوردارند. وظیفه خود می‌دانیم تا به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و به آن‌ها فرصت دهیم.

اورسجی یادآور شد: کبدی چهار سبک استاندارد ۱۲ نفره، سالنی هفت‌نفره، ساحلی شش‌نفره و سرکل ۱۴ نفره دارد. به همین دلیل برنامه کمیته فنی فدراسیون به این شکل است تا مربیان به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند. غلامرضا مازندرانی هم به‌طور قطع با توجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد. از نگاه ما هیچ مربی‌ای حذف‌شدنی نیست و شاید از او در یکی از سبک‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرمربیان کبدی سالنی را اکنون انتخاب کردیم و سرمربیان کبدی استاندارد را سال دیگر انتخاب خواهیم کرد. برای فصل جدید باید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها برگزار شود تا کمیته فنی پس از بررسی، مربیان را انتخاب کند. مسابقات این سبک در بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در سال ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748606

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد