Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالله حقیقی پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری پردیس طی سخنانی گفت: پردیس شهر جدید و مهاجرپذیری است و چشم انداز جمعیتی آن در آینده بین  ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزارنفر است.

وی افزود:  شهرستان پردیس دارای بافت اجتماعی بسیار متفاوت است و در ایجاد شهرهای جدید باید ساختار فرهنگی و اجتماعی آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پردیس گفت: شهر جدید پردیس نیازمند نگاه ویژه مسئولان در بخش فرهنگی و اجتماعی است، بومهن هم شهری مهاجر پذیر بوده و حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی هم یکی از مشکلات این شهر است.توجه به آسیب های اجتماعی در شهرستان پردیس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بارگذاری جمعیت در شهرستان پردیس برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی را می طلبد و تاکنون ۶ جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان پردیس برگزار شده که بالغ بر ۶۰ مصوبه داشته است.

نماینده عالی دولت در پردیس افزود: اورژانس اجتماعی شهرستان پردیس نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است، اکنون ۹۹ درصد ادارات مستقر در شهرستان پردیس در ساختمان های استیجاری مشغول خدمات رسانی هستند و ۸۵ درصد مساحت شهرستان پردیس در عرصه محیط زیست قرار دارد و این وضعیت، شرایط را برای سرمایه گذاران در بخش های ورزشی و صنعتی دشوار کرده است.

کد خبر 4519602

منبع: مهر

کلیدواژه: حاشیه نشینی فرمانداری پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند

کاظم فلاحی دوست در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: متأسفانه ساخت خانه در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌های فصلی قدیمی که اکنون خشک شده‌اند، سبب می‌شود که در بارندگی‌ها، این خانه‌ها دچار تخریب و آسیب دیدگی شوند.

وی بیان داشت: در منطقه دشت بازار شهرستان دنا، ۱۰ خانوار عشایری به علت اسکان در محل نامناسب گرفتار سیلاب شدند و تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام شد.

فلاحی دوست افزود: ۱۲ عملیات امدادرسانی در این بارش‌ها انجام و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد.

وی اظهار داشت: عملیات امداد و نجات توسط ۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۲ تیم و با هشت دستگاه پیکاب و شش دستگاه پمپ لجن کش انجام شد.

فلاحی دوست با بیان اینکه مردم باید در بارندگی‌ها به هشدارها توجه کنند، گفت: متأسفانه علی رغم هشدارها، برخی افراد در بارندگی‌ها به حاشیه رودخانه‌ها رفته یا در مناطق کوهستانی حضور می‌یابند که با توجه به وقوع سیلاب و یا احتمال ریزش سنگ و رانش زمین این امر خطرناک است.

کد خبر 6096270

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند