Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:58:23 GMT

تاخیر ۷ ساعته در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۰۶۲

تاخیر ۷ ساعته در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس

پرواز ۷۰۵۳ هواپیمایی کیش ایر از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر ۷ ساعته روبرو شد و طبق اعلام شرکت هواپیمایی کیش، این پرواز ساعت ۱۹:۳۰ انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حالی پرواز ۷۰۵۳ شرکت هواپیمایی کیش از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ امروز (دوشنبه) انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر در پرواز روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که در ساعت مذکور مسافران سوار هواپیما می‌شوند، اما پس از گذشت ۳۰ دقیقه به آنها اعلام می‌شود که هواپیما با نقص فنی روبرو شده است و باید تخلیه شود.

مسافران پرواز مربوطه در حال حاضر در فرودگاه به سر می‌برند و به آن ها اعلام شده است که هواپیمایی کیش به منظور انجام این پرواز هواپیمای جایگزینی ندارد و باید نقص فنی آن برطرف شود.

در این راستا لیلی اسدی – مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش - در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد علت تاخیر این پرواز، اظهار کرد: فعالیت مربوط به مسافرگیری این پرواز انجام شد، اما پس از استارت، خلبان متوجه مشکل نقص فنی هواپیما می‌شود و به همین دلیل مسافرین از هواپیما خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: نقص فنی مسئله بسیار مهمی است چرا که مقوله ایمنی و جان مسافران مطرح است و در عین حال باید تاکید کرد که نمی‌توان در خصوص برطرف شدن نقص‌های فنی مدت زمان مشخص و دقیقی را اعلام کرد اما پیش بینی صورت گرفته توسط متخصصان این است پرواز ۷۰۵۳ ساعت ۱۹:۳۰ انجام خواهد شد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش به موازات فعالیت متخصصان به منظور رفع مشکل فنی هواپیما، شرکت هواپیمایی کیش به دنبال پیدا کردن هواپیمای جایگزین از سایر شرکت‌های هواپیمایی بود که این امر محقق نشد. در حال حاضر دستورالعمل سازمان هواپیمایی مسافران می‌توانند به دلیل تاخیر بیش از  چهار ساعته پرواز، انصراف خود را اعلام و هزینه شان را دریافت کنند و یا منتظر بمانند و در ساعت ۱۹:۳۰ پروازشان را انجام دهند و خسارت مربوط به تاخیر را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواپیمایی کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • قیمت جت شخصی چند؟