Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 450 واحد و مرکز و بیش از 30 هزار عضوهیات علمی و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو تربیت 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا منظری توکلی در سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت (ع) و سالار شهیدان وصف ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عزاداری های 8 و 11 محرم مردم شهر زنجان اضافه کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان چشم و چراغ تشیع در جهان می باشد. مردم ایران به شور و شعور حسینی مردم زنجان افتخار می کنند.

رئیس سازمان سما با اشاره به رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی و تاکیدات و راهبردهای دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود.

وی هویت را عنصر راهگشا برای اداره امور جامعه عنوان کرد و افزود: جامعه تهی از هویت اعتقادی به سامان نمی رسد و بر اساس همین نگاه معتقد هستیم دانش آموزان و دانشجویان می بایست به انگاره های فرهنگی و اعتقادی مسلط باشند و بدان افتخار نمایند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: شفاف سازی در مسائل مالی از سیاست ها و راهبردهای ریاست هیات امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است . همه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی در این جلسه از حمایت های آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان از دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و این حمایت ها و وحدت نظرها را توشه ای ارزشمند برای توفیقات آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه 12 بند از طرح های پیشنهادی واحدها و مراکز مورد برسی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان قرار گرفت و بندهایی از آن به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری