Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بهره برداری از تجهیزات استراتژیک مدرن و دستگاه های مکنده غلات با نرخ تخلیه 600 تن در ساعت در بندر شهید بهشتی امکان پهلودهی و عملیات تخلیه و بارگیری همزمان انواع کشتی های حمل کالای کانتینری و فله بر با آبخور بالا در بندر چابهار فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این راستا هم اینک چهار کشتی به طور همزمان در این بندر پهلو داده شده و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت در حال انجام است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: «کشتی فله بر ماچراس» حامل 72 هزار و 459 تن ذرت وارداتی به طور مستقیم از مبدا برزیل بوده که عملیات تخلیه آن در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: تخلیه کالای این کشتی از طریق بندر شهید بهشتی چابهار برای مصارف داخلی کشور و استانهای شرقی است که حمل از طریق این بندر می تواند موجب بهبود فرآیند عملیاتی، کاهش زمان حمل و قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان این نوع کالا شود.
آقایی ادامه داد: «کشتی آبا» حامل 20 هزار تن گندم کابوتاژی از بندر امام خمینی(ره) است که دومین محموله کابوتاژ داخلیست که بواسطه حمل دریایی کاهش قابل توجهی در هزینه حمل و مدت زمان حمل دارد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: «کشتی کانتینری نگار» که از مقصد بندرعباس وارد این بندر شده به سرعت پهلودهی و عملیات تخلیه و بارگیری کانتینرهای آن در حال انجام است.
وی ادامه داد: «تانکر نفتی» حامل بیش از 31 هزار تن مواد نفتی شامل نفت گاز و بنزین از بندر لاوان نیز در این بندر پهلو داده شده و عملیات تخلیه آن نیز مراحل پایانی را طی می کند.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برزیل سیستان و بلوچستان شهید بهشتی کشتی گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

کد خبر 6096732

دیگر خبرها

  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد