Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:59:47 GMT

تعریف و تمجید وزیر ورزش از شاگردان کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۳۶۸

تعریف و تمجید وزیر ورزش از شاگردان کی‌روش

وزیر ورزش و جوانان درمورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا در پاسخ به فارس گفت: ایران در بازی یک هشتم واقعا در حد نام موقعیت و شخصیتی که قائل بودیم ظاهر شد. ما فرصت داشتیم یکی، دو گل دیگر بزنیم و این پیروزی را پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: این تیم شخصیت قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باورمان این است با حمایت مردم، تدارکاتی که صورت گرفته و کادر مربی‌گری خوب، همه دست به دست هم داده تا یک وضعیت استثنایی برای تیم ملی رقم بخورد و به آرزوی ۴۲ ساله‌اش برسد.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امیدوار بودم و باور داشتم این تیم قهرمان می‌شود و به سمت قهرمانی پیش می‌رود، اما نباید بگذاریم حاشیه به وجود بیاید. تمام هم و غم حضور در مسابقات بعدی باید باشد و این حضور باید بدون جنجال فراهم شود.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سؤال که بین ژاپن و عربستان فکر می‌کنید کدام تیم بهتر است حریف ایران شود، تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به فکر این‌ها باشد و توان داشته باشد تا همه بازی‌ها را ببرد. من این توان را در تیم ملی می‌بینم. البته هرچه جلوتر می‌رویم، کار سخت‌تر می‌شود و ما با تیم‌های برتر آسیا مواجه می‌شویم، اما ایران توان قهرمانی را دارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به جایگاه قهرمانان المپیک و پارالمپیک عنوان کرد: در هر دو مورد جایگاه قهرمانان بهتر می‌شود، از جمله بازی‌های آسیایی و پارآسیایی، به عنوان مثال جانبازان و معلولان ما دوره قبل در بازی‌های پاراسیایی چهارم شدند، این دوره سوم. در بازی‌های المپیک جوانان هم سال اول بیست و ششم، دوره دوم، بیست و چهارم و دوره سوم، هفتم شدیم. این‌ها موید این است حرکت ورزش کشور روبه رشد است. امکانات، منابع و استعداد‌ها فراهم شده، مردم استفاده کردند و جوانان درخشیدند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که تکلیف بازنشستگان هیأت‌ها مشخص شده یا خیر، گفت: ما ۱۳ آذر ماه استعلام کردیم، آخر برج ۱۰ جواب گرفتیم. اما کار باید تخصصی و فنی باشد. نظر داده شده شفاف و روشن نیست. به همین خاطر مجبور شدیم دوباره استعلام بگیریم. برخی از فدراسیون‌ها بازنشستگان زیادی در هیأت‌ها دارند، اما برخی فدراسیون‌ها یکی دو مورد دارند که تعیین کننده نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر ورزش کی روش تیم ملی فوتبال ایران سلطانی فر جام ملتها جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها