Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سیدی، مربی دروازه بان های سابق علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد بی نظیر بیرانوند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: پیشرفت و درخشش علیرضا بیرانوند مختص به یک نفر نیست و بلکه حضور انسان‌های زیادی سبب شد تا بیرانوند به جایگاه کنونی خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموعه نفت تهران مدیران و مربیانی بودند که سبب شدند فوتبالیست‌های بزرگی مانند بیرانوند، وحید امیری، وریا غفوری و ... پرورش یابند و در تیم ملی فوتبال ایران بازی کنند.

او افزود: از سال ۱۳۸۳-۱۳۸۴ استعدادیابی در باشگاه نفت را آغاز کردیم که سبب شد تا فوتبالیست‌های بزرگی پرورش یابند. علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی داشت و با توجه به استعدادی که در او مشاهده کردیم، او را از سال ۱۳۸۸ به تیم بزرگسالان آوردیم و توانست خودش را نشان دهد. بیرو نقاط قوت‌ زیادی دارد که یکی از آن‌ها کار با توپ است که او به خوبی این کار را انجام می‌دهد و مانند مدافع پوششی (سوییپر) عمل می‌کند.

سیدی ادامه داد: نکته دوم مهم در مورد عملکرد خوب بیرانوند این است که او اجازه نمی‌دهد تا توپ به سمتش بیاید و خودش به سمت آن حمله می‌برد که سبب می‌شود تا تیم نتواند حمله یا از ضربات دوم استفاده کند. بیرانوند از لحاظ ژنتیکی و ... شجاع و دلیر است و این موضوع می‌تواند به دروازه بان‌ها کمک زیادی کند.

مربی دروازه بان‌های سابق علیرضا بیرانوند در خصوص پرتاب‌های بلند این بازیکن خاطرنشان کرد: پرتاب‌های بلند این بازیکن به ژنتیک و شرایط زندگی گذشته این بازیکن باز می گردد که توانسته پرتاب‌های بلندی داشته باشد. بازی‌های محلی و پرتاب سنگ و ... سبب شده تا او پرتاب‌های بلندی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: شک  نکنید علیرضا بیرانوند می‌تواند در تیم‌های برتر دنیا از جمله منچستریونایتد، چلسی و ... بازی کند و می‌تواند به آن جایگاه برسد. رقابت دروازه بان ها در اروپا بسیار نزدیک است و دروازه بان تیم ملی ایران می‌تواند در این باشگاه‌ها بازی کند. همیشه که با بیرانوند در تمرینات صحبت می‌کردم به او می‌گفتم "می‌توانی درمنچستر بازی کنی و شک ندارم که این اتفاق رخ می‌دهد".

سیدی در پایان گفت: اتفاق خوبی که برای بیرانوند رخ داد، این بود که او در تمرینات باشگاهی با دروازه بان‌های بزرگی مانند سوشا مکانی، وحید شیخ ویسی، حامد فلاح زاده و ... تمرین می‌کرد که آن‌ها نیز به پیشرفت او کمک می‌کردند. بیرانوند در سال ۱۳۹۲ که هدایت نفت برعهده گل محمدی بود، توانست پیشرفت زیادی کند.

بیشتر بخوانید:

بوسه مدافع تیم ملی بر دستان مادرش +عکس

بیرانوند نامزد بهترین پنالتی‌گیر جام ملت‌ها + لینک رای‌گیری

تمجید چینی‌ها از همدلی بازیکنان ایران

انتهای پیام/

اظهارات محسن سیدی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم

تفریحات کریستین ویری، ستاره سابق اینتر و فوتبال ایتالیا.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار