Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل اتفاقاتی از جمله رانش زمین، تاسیسات گازرسانی با خساراتی مواجه می شود که در این راستا هرساله بحث مقاوم سازی در دستور کار این شرکت قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه هرسال در فصل گرما به طور مرتب تاسیسات و شبکه های گازرسانی کنترل و بهسازی می شود، اضافه کرد: ارائه خدمات پایدار و مستمر نیازمند وجود تاسیسات و نرم افزارهای سالم و به روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: اکنون 22 خدمت این شرکت درحال واگذاری به دفاتر پیشخوان است و زیرساخت های واگذاری این خدمات آماده شده و در صورت تامین نرم افزارهای لازم، این برنامه اجرایی می شود.
فعله گری به اجرای صدور قبوض آنی در شهرستان سنندج اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم این طرح را در اوایل سال 98 در کل استان اجرایی کنیم.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز کردستان 515 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد و در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
تاکنون به یک هزار و 148 روستای استان گازرسانی شده و ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کردستان 86 درصد است.
7355 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زمین گاز میلیارد کردستان تاسیسات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی