Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی عصر دوشنبه از مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و خانه بهداشت اجاکستر بازدید کرد و در این بازدید، سامانه پرونده الکترونیک سلامت که در استان مازندران طراحی شده، خدمات بهورزان به بیماران، ارجاع بیمار به پزشک خانواده، نسخه نویسی و نسخه پیچ الکترونیک توسط سرپرست و معاونین بهداشت و درمان وزارت بهداشت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن اعرابی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تشریح  سامانه پرونده الکترونیک سلامت و ارجاع الکترونیک گفت: سامانه پرونده الکترونیک سلامت و ارجاع الکترونیک کمک بسیاری به بهورزان و پزشکان خانواده می کند تا با دسترسی به اطلاعات بیماران، خدمات بهتر و با کیفیت تری را ارائه دهند.

وی افزود: یکی از خصوصیات این سامانه ها این است که با استانداردهای مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت طراحی شده و تمامی استانداردهای بسته های بهداشتی در آن رعایت شده است.

سرپرست وزارت بهداشت صبح امروز به مازندران سفر کرد و بازدید از مرکز جامع خدمت سلامت شهری و روستایی و نشست در جلسه هیئت رئیسه علوم پزشکی مازندران از جمله برنامه های وی بوده است.

کد خبر 4519817

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری سعید نمکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت