Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله امروز دوشنبه به کاروان نظامیان آمریکایی و کُردهای سوریه در حسکه را برعهده گرفته است.

این در حالیست که خبرگزاری فرانسه از کشته شدن دست کم ۵ نفر  در حمله انتحاری به کاروان نظامیان آمریکایی و کردهای YPG در سوریه خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه اشاره ای به اینکه کشته شدگان از نظامیان آمریکایی هستند یا از کردهای سوری نکرده است.

«شان رایان» سخنگوی اتئلاف آمریکائی به اصطلاح مبارزه با تروریست های داعش حمله امروز خودروی انفجاری به کاروان نظامی این کشور و کردهای تحت حمایت واشنگتن در «حسکه» سوریه را تایید کرد.

در بیانیه سخنگوی اتئلاف آمریکائی به اصطلاح مبارزه با داعش در این خصوص ادعا شده است که این حمله از آمریکایی‌ ها تلفاتی نگرفته است!

کد خبر 4519812

منبع: مهر

کلیدواژه: استان الحسکه داعش سوریه کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟