Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان اردبیل توضیح داد: چنانچه مشکلی در توزیع و قیمتگذاری کالاهای اساسی پیش آید تمامی دستگاه‌ها مسئولیت خواهند داشت تا در این خصوص دست به دست هم داده و مشکل موجود را در سریعترین زمان ممکن و بدون وارد آمدن فشار بر زندگی و معیشت مردم برطرف سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا در مدیریت بازار به معنای برداشتن مسئولیت از سوی سایر دستگاه‌ها نیست، افزود: این موضوع نباید به معنای شانه خالی کردن دستگاه‌های متولی در مدیریت بازار باشد و قوه قضائیه به نقش نظارتی خود در عملکرد دستگاه‌ها عمل می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل نظارت بر حسن اجرای قوانین را از تکالیف دستگاه قضا دانست تا با کنترل امنیت جامعه و ساماندهی مناسب نظم مورد انتظار در جامعه فراهم شود.

وی یادآور شد: مجموعه قضایی استان اردبیل با توجه به اختیارات قانونی به متولیان کنترل بازار کمک خواهد کرد تا از ظرفیت و قابلیت بیشتری برای برخورد و نظارت بر متخلفان برخوردار شوند.

برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مخلان امنیت اقتصادی و احتکارکنندگان 

قاصدی ادامه داد: به منظور توجه به سلامت و امنیت بازار و بهبود وضعیت اقتصادی با افرادی که باعث مخدوش شدن روال عادی بازار شده و ناکارآمد بودن نظام را به مردم القا می‌کنند برخورد خواهد شد.

وی به نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر و جشن ۴۰ سالگی انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: انقلاب ما خدمات خارج از شمارشی را به کشور عزیزمان انجام داده و فشارهای اخیر اقتصادی دشمنان برای تحت‌الشعاع قراردادن حلاوت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه برای عبور از این عرصه حساس به روحیه مدیریتی دوران دفاع مقدس نیازمندیم، یادآور شد: فاصله گرفتن از چنین معیارهایی مورد قبول نبوده و باعث پسرفت در اجرای برنامه‌های مورد انتظار خواهد شد.

کد خبر 4519724

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار دادگستری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد