Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون در آیین تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر که عصر دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: شهید کرمی خردادماه سال 67 در منطقه شلمچه در تک دشمن به فیض شهادت نائل آمد و در عملیات تفحص که بتازگی صورت گرفت، شناسایی شد و پیکر مطهرش به کشور بازگشت.
احد رضا زاده افزود: این شهید گرانقدر از عشایر غیور و زاده یکی از روستاهای بخش جره و بالاده این شهرستان بود و به همین سبب قبل از برپایی مراسم تشییع، پیکر مطهر او به زادگاهش منتقل شد و پس از برگزاری آیین وداع مردم این بخش با این رزمنده سلحشور مجددا به شهر کازرون انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این آیین، پیکر این رزمنده شهید دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان بر دستان مردم و خانواده های شهدای شهرستان کازرون از چهار راه انقلاب این شهر تا گلزار امامزاده سید محمد نور بخش تشیع و پس از اقامه نماز بر پیکر پاک این شهید که به امامت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون برگزار شد، در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7372 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام جمعه انقلاب خانواده دفاع مقدس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت