Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا آریایی عصر دوشنبه در شورای اداری اشترینان درمحل بخشداری افزود: مهاجرت روستائیان به شهر آسیب های جدی به روستائیان و صنعت کشاورزی و اقتصاد کشور وارد می کند.
وی اظهار داشت: با اعتبار تخصیص یافته برای دهیاری ها نمی توان روستاهای پنج هزار نفری را اداره نمود براین اساس روستائیان نیز باید همکاری لازم را برای عمران و آبادانی روستا انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد با بیان اینکه برخورداری روستائیان از نعمت آب، برق، جاده دسترسی مناسب و اینترنت یک حق طبیعی است، بیان کرد: با توجه به توسعه جوامع شهری و روستایی و توسعه و ایجاد جاده های چهاربانده ادوات و ماشین آلات تغییر چندانی نداشته براین اساس در زمان بارش برف اولویت برف روبی با جاده های اصلی است.
آریایی اضافه کرد: از دهیاران درخواست می شود با اعتباراتی که در اختیار دارند امکانات لازم را برای برف روبی در جاده های روستایی تامین و تهیه کنند.
وی ادامه داد: برخی جاده های روستایی لازم است آسفالت و زیر سازی شوند همچنین جاده بروجرد به اشترینان نیاز به خط کشی دارد که انتظار می رود راهداری با توجه به شرایط آب و هوایی این مهم را انجام دهد.
معاون استاندار لرستان گفت: شهرداری اشترینان باید در آستانه سال جدید و نوروز نسبت به زیبا سازی و مبلمان شهری و ورودی های شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
آریایی اجرای به طرح های آبخیزداری به عنوان طرح های زودبازده و کم هزبنه اشاره کرد و افزود: این طرح ها نقش مهمی در افزایش میزان سطح آب چاه ها و قنوات دارد و هم اکنون نیز در 2روستا آغازشده که روستاهای دیگر نیز باید در این راستا اقدام کنند.
وی اظهارداشت: ارتقا سطح بهداشت محیط و دفع بهداشتی زباله روستاها و توسعه فضای سبز و درختکاری در مناطق روستایی باید در دستور کار قرار بگیرد.
فرماندار بروجرد تاکید کرد: احداث استخر اشترینان پیگیری شده و سال 98 اقدامات مطلوبی در این راستا انجام خواهد شد.
آریایی اضافه کرد: توزیع گوشت و مرغ دولتی نیز با تدبیر و هماهنگی بخشداری برنامه ریزی و توزیع می شود.
بخشدار اشترینان نیز در این نشست گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده دولت مبلغ ۱۷میلیارد ریال جهت بهسازی و جدول گذاری 16 روستای این بخش اختصاص داده شد.
مقداد صارمی افزود: دولت تدبیر و امید همچون دولت های سابق توجه ویژه ای به توسعه و پیشرفت روستاها داشته و به گونه ای که اختلاف طبقاتی در سطح شهر و روستا رو به کاهش است.
وی اظهارداشت: در سالهای پیش ۶۳روستای شهرستان از لحاظ آب شرب وضعیت بحرانی داشتند و امروز شاهد آبرسانی به همه روستاها هستیم.
بخشدار اشترینان افزود: نظام جمهوری اسلامی کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه داده و در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح عمرانی و صنعتی مختلفی در این بخش خواهیم بود.
صارمی تاکید کرد: عمده ترین وظیفه بخشداران و فرمانداران برگزاری انتخابات سالم و رقابتی است و مهمترین نقش نماینده سیاسی بخش در حوزه انتخابات ایجاد آرامش سیاسی و روانی در منطقه می باشد.
6052/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق توسعه و پیشرفت صنعت نظام جمهوری اسلامی نوروز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار