Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: مسعود خرم‌نیا، با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر حمل مقدار زیادی مواد مخدر قاچاق توسط سوداگران مرگ در سطح استان در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت، تلاش‌ها برای شناسایی این محموله آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی در محور مهاباد به ارومیه قاچاقچیان شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت‌پیکان قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند که با دستور ماموران انتظامی این خودرو‌ها متوقف شده و مورد بازرسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها از این خودرو‌ها ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: رانندگان این خودرو‌ها نیز متهم شناخته شده و دستگیر شدند و مواد مخدر مکشوفه نیز با دستور مراجع قضایی ضبط شد.

خرم نیا با اشاره به کشف سیگار‌های قاچاق در مهاباد عنوان کرد: پس از آنکه خبری مبنی بر انبار سیگار‌های قاچاق در سطح شهرستان در اختیار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت، اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر در دستور کار نیرو‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته محل مورد نظر شناسایی شد، تصریح کرد: با شناسایی محل و اخذ مجوز‌های مربوطه در بازرسی از محل مورد نظر ۷۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این سیگار‌های قاچاق با ارزیابی‌های صورت گرفته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک متهم در این راستا دستگیر شد و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با شدت و قدرت بیشتری توسط نیرو‌های انتظامی در حال انجام است که در طی آن، همکاری مردم با نیرو‌های انتظامی نقش به سزایی دارد.

کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با نیرو‌های انتظامی کهکیلویه و بویراحمد

خرم‌نیا با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی آذربایجان‌غربی در صورت لزوم در عملیات‌های فرا استانی با نیرو‌های انتظامی استان‌های دیگر همکاری دارد، گفت: در همین رابطه، در یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

انهدام باند سارقان بوکانی با ۱۵۰ فقره سرقت در سطح آذربایجان‌غربی

وی همچنین یکی از عملیات‌های موفق پلیس در هفته گذشته را انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بوکان برشمرد، بیان کرد: این سارقان در ۶ شهرستان سطح استان اقدام به دزدی کرده بودند که پس از دستگیری، در بازجویی‌ها به ۱۵۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو اعتراف کردند که ارزش ریالی آن‌ها سه میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف تریاک قاچاقچیان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی