Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:59:39 GMT

زنگ انقلاب در مدارس سراسر گیلان نواخته می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۳۴۱

زنگ انقلاب در مدارس سراسر گیلان نواخته می شود

اشجری با اشاره به تعطیلی مدارس در روز جمعه(۱۲ بهمن) گفت: «زنگ انقلاب» شنبه(۱۳ بهمن) ساعت ۹:۳۳ صبح در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام « مجتبی اشجری»امروز(دوشنبه،۱ بهمن) در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن با اشاره به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود با همه توطئه‌ها و فراز و فرودها به بلوغ و شکوفایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب با دهه فاطمیه اظهار کرد: این ایام فرصتی مغتنم جهت تبیین سیرۀ استکبارستیزانۀ انقلاب اسلامی برگرفته از سیره حضرت فاطمه (س) است.
وی با اشاره به صبغه فاطمی ایام الله دهه فجر بیان کرد: جلوه آرایی‌ها و تبلیغات محیطی ویژۀ دهۀ فجر سال‌جاری با حفظ شانیت این ایام باشد.   اشجری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بی‌نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، افزود: باید پاسخگوی شبهات جوانان که بیشتر از سوی دشمنان مطرح می‌شود، بود تا آرمان بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی، رشادت‌ها و ایثار ملت ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.   اشجری با اشاره به دسیسه‌های دشمن در تضعیف چهلمین سال انقلاب و القا ناامیدی و ناکارآمد بودن نظام جمهوری اسلامی ایران در مردم تاکید کرد: حضور پرشور مردم در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش برآب خواهد کرد.
وی با اشاره به ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی به برنامه‌های این روز اشاره و بیان کرد: تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی آغازگر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گیلان است که این مراسم جمعه(۱۲ بهمن) در گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تعطیلی مدارس در روز جمعه(۱۲ بهمن) گفت: «زنگ انقلاب» شنبه(۱۳ بهمن) ساعت ۹:۳۳ صبح در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد.   اشجری ادامه داد: برگزاری رژۀ نمادین موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل رشت تا گلزار شهدای این شهر، رژۀ کشاورزان با ماشین‌آلات کشاورزی، به‌صدا درآمدن بوق کشتی ها در دو بندر آستارا و انزلی و ناقوس کلیساها، اجرای سرود همخوانی  از برنامه های یوم‌الله 12 بهمن است.   وی خاطرنشان کرد: همچنین در اولین روز دهۀ فجر، گروه سرود 200 نفره در گلزار شهدای این شهر به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازد.

     

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس مراسم ترحیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیراز مراسم سالروز ورود امام زنگ انقلاب مدارس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند