Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: آموزش این گونه سگ ها معمولا بین چند ماه تا چند سال طول می کشد و اغلب این کار را بر روی توله سگ ها و با ارائه مشوق ها انجام می دهند. سپس این آموزش ها برای هر سگ شکل متفاوتی به خود می گیرد. مثلا یک سگ تنها زمانی که قند خون خیلی پایین آمد متوجه این موضوع می شود.

به گزارش رکنا، آیا حس بویایی سگ ها می تواند جان افراد دیابتی را نجات دهد؟ این موجود دوست داشتنی می تواند وجود بمب، مواد مخدر یا حتی حشرات موزی موجود در رختخواب را تشخیص دهد، اما آیا می توانند از وجود دیابت نوع 1 در صاحبانشان باخبر شوند؟

تحقیق تازه ای که در انگلستان صورت گرفته، نشان می دهد، سگ های آموزش دیده می توانند در 70 درصد موارد نشانه های قند خون غیرطبیعی که منجر به شرایط خطرناک برای صاحبانشان می شود را تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها چگونه می توانند چنین کاری انجام دهند؟

سگ هایی که از آنها یاد کردیم، حس بویایی بهتری نسبت به همتایان دیگر خود که برای آموزش انتخاب می شوند، دارند. آنها از این حس قوی برای بو کشیدن تغییرات در خون که اغلب به خاطر قند خون خیلی بالا یا خیلی پایین رخ می دهد، استفاده می کنند.

 

پزشکان می دانند وقتی قند خون شخصی بسیار بالا می رود، نوعی واکنش شیمیایی در خون آنها ایجاد و باعث تشکیل بوی شیرینی در نفس آنها می شود. آنها در اغلب مواقع نمی توانند این بو را تشخیص دهند، ولی سگ ها می توانند زیرا قدرت بویایی آنها چهل برابر یک انسان عادی است.

این گونه سگ ها چگونه آموزش می بینند؟

آموزش این گونه سگ ها معمولا بین چند ماه تا چند سال طول می کشد و اغلب این کار را بر روی توله سگ ها و با ارائه مشوق ها انجام می دهند. سپس این آموزش ها برای هر سگ شکل متفاوتی به خود می گیرد. مثلا یک سگ تنها زمانی که قند خون خیلی پایین آمد متوجه این موضوع می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

«راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر دیابت قند نجات سگ خون زندگی عکس فیلم تهران دختر زن نجات مرد مشهد قتل مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی‌دوست ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از این افراد که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال یافت.

وی بیان داشت: نجات گران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به این افراد دسترسی یافته و آنها را به محل امن انتقال دادند.

کد خبر 6095115

دیگر خبرها

  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند