Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@08:48:56 GMT

دشمن ستیزی ملاک اصلی حرکت انقلابی باشد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۷۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، نشست روشنگری با موضوع دشمن شناسی در محل مسجدالنبی روستای سلیمان آباد (کهریز) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در این نشست اظهار کرد: جامعه امروزی ما در حال تحولات و دگرگونی هست و هیچ چیز قطعیت ندارد و بر همین اساس برای حفظ قدرت و ارزش ها دو مسئله مهم بایست در نظر باشد، یکی ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد دوم آنکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی بایست ملاک اصلی حرکت انقلابی واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۴۰ سال قبل در همین منطقه دشمن در یک خاکریز و شما در خاکریزی دیگر زندگی می کردید و هر روز شاهد ناامنی بودید، اما به حول قوه الهی و تلاش ها و رشادت های رزمندگان اسلام امروز شاهد امنیتی بی نظیر و زبانزد در تمام خطه این کشور هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای تاریخ اسلام دو نوع دشمن در مقابل اسلام صف آرایی کرده اند، امروز هم همین دو جبهه دشمن در مقابل اسلام هستند که یکی دشمنان خارجی و دیگری دشمنان داخلی هستند، دشمنان داخلی کسانی هستند که از قطار انقلاب جا مانده اند و بعضی ها دست به دامان آمریکا و استکبار هستند و برخی هم جیره خوار آنان شده اند.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی به سه دلیل با دشمن هم نوا می شوند، یکی اینکه از هیمنه دشمن خوف دارند و به پیشرفت های امروز دفاعی هیچ اعتقادی ندارند، دوم اینکه تجمل گرا و رفاه طلب هستند و زندگی در خارج کشور را برگزینند و سومین دلیل خسته شدن از راه مبارزه است و در مقابل توطئه ها کم می آورند و هیچ بویی از عزت و سربلندی نداشته و اعتقادی به معاد ندارند و با دشمن هم نوا می شوند.

سرهنگ کاظمی وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور را مهم برشمرد و تصریح کرد: وحدت یکی از اساسی ترین موضوع هایی هست که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند و در مورد وحدت بین شیعه و سنی در سفر خودشان به سنندج فرمودند کسی که نام خود را سنی گذاشته و خود را بالاتر از شیعه میداند و برعکس کسی که شیعه است و خود را بالاتر از سنی میداند و از گلویش تفرقه بیرون می آید مزدور است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله