Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:11:53 GMT

تولیدی مبلمان در آتش سوخت + عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۸۴۰

تولیدی مبلمان در آتش سوخت + عکس

حوادث رکنا: یک کارگاه تولیدی مبل درشرق تهران نیمه شب گذشته درکام آتش فرورفت و خسارات سنگینی برجای ماند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شاهدین در ساعت 12 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته با سامانه 125 تماس گرفته و از بروز آتش سوزی گسترده ای دریک ساختمان تولیدی مبلمان خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 32، 19، 92، 56 و گروه امداد و نجات 10 به همراه کامیونت حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در جاده آبعلی، جنب کارخانه آزمایش اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حقی معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه به مساحت تقریبی 300متر مربع بوقوع پیوست.

وی اضافه کرد: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه، طبقه سوم ساختمان تولیدی مبلمان کاملا شعله ور بود که بلافاصله نیرو های آتش نشانی، عملیات خود را آغاز کردند.

حقی ابراز داشت: با توجه به گستردگی این آتش سوزی، یک تیم عملیاتی از بیرون ساختمان با استفاده از دو رشته لوله آبدهی به خاموش کردن آتش مشغول شدند و تیم دوم نیز از درب پشتی ساختمان به کانون آتش نزدیک شده و طی عملیاتی نفسگیر، این آتش سوزی وسیع که چند واحد تولیدی مجزا را دربرگرفته بود، مهار و خاموش کردند.

معاون منطقه 6 عملیات در ادامه گفت: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از کارگران و افراد حاضر در محل حادثه آسیب جانی نرسید.

وی خاطرنشان ساخت: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل این آتش سوزی، با استفاده از دستگاه های تهویه قوی، دود های منتشر شده را از داخل این ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

شایان ذکر است علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

«راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث مبلمان حادثه مبلمان اخبار حوادث عکس تهران عملیات آتش کارگاه عکس فیلم تهران دختر زن نجات مرد مشهد قتل مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت