Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: به جز بانک ملی سایر بانک‌ها بسته حمایتی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده‌‌‌اند و بانک ملی نیز اعلام داشته که این بسته تا ساعات آینده واریز می‌‌شود.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان دریافت بسته حمایتی را از بانک ملی دریافت می‌‌کنند و امیدواریم با واریز این بسته در ساعات آینده واریز بسته حمایتی برای بیمه ‌‌شدگان تأمین اجتماعی تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مبلغ بسته حمایتی به بُعد خانوار بستگی دارد، اظهار داشت: خانوارهای یک نفره یکصد هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره به به بالا ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌‌کنند.

اردلان افزود: بسته حمایتی فقط به سرپرست خانوار پرداخت می‌‌‌شود و بسته حمایتی بیمه‌‌شدگانی که سرپرست خانوار نیستند، به سرپرست خانوار آنها پرداخت می‌‌شود.

وی اضافه کرد: لیست بیمه‌شدگانی که از اول فروردین تا پایان مهر ۱۳۹۷، بیمه‌‌‌شده سازمان تامین اجتماعی بودند و درآمد آنها کمتر از سه میلیون تومان است، از سوی این سازمان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده و تشخیص پرداخت برعهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: اطلاعات بیمه‌شدگان از طریق سازمان تامین اجتماعی در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته و این اطلاعات از طریق وزارتخانه به سازمان هدفمندی یارانه داده شده و آنچه که از طریق سازمان هدفمندی مورد تایید بوده، در اختیار وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی، جهت پرداخت قرار گرفته است.

اردلان افزود: آن دسته از بیمه‌‌شدگانی که در مراحل قبل از بسته‌‌های حمایتی با هر عنوان استفاده کرده‌‌‌‌اند در این مرحله این بسته را دریافت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هر خانوار یک سبد کالا دریافت خواهد کرد، تصریح کرد: پرداخت‌ها از طریق ۲۸ بانک به حساب سرپرستان خانوار که شماره حساب بانکی آنها در سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده و هر ماهه یارانه دریافت می‌کند به همان حساب واریز می‌‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: اگر یک نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشد ولی سرپرست خانوار نباشد، مبلغ سبد کالا به حساب سرپرست خانواده واریز خواهد شد.

اردلان ادامه داد: برخی از افراد پس از ازدواج به سازمان هدفمندی جهت جدا کردن یارانه خود از خانواده اقدام نکرده‌اند که در این صورت نیز پرداخت سبد کالا به سرپرست خانوار که شماره حساب در سازمان هدفمندی را دارد واریز خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند