Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران فضای مجازی به دنبال چالش بازنمایی تغییرات طی زمان، وضعیت کشورمان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مورد مقایسه قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها چالشی در فضای مجازی به نام «چالش تغییرات در گذر زمان» شکل گرفته که بر اساس آن کاربران شبکه های اجتماعی، تغییرات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از دیدگاه خود منتشر کرده و وضعیت حال با سالهای گذشته را قیاس کرده اند.

در این میان برخی از کاربران فضای مجازی نیز پیشرفت های کشورمان طی سالهای اخیر را با دوره قبل از انقلاب را مقایسه کرده و از این منظر چالش تغییرات زمانی را بازنمایی کرده اند.

برخی از این پیشرفت ها که براساس آمار رسمی غیرقابل تشکیک است و توسط کاربران تهیه شده را در ادامه مشاهده می کنید:

 

علیرغم پیشرفت های غیرقابل انکار در حوزه های مختلف کشور عزیزمان، اخیرا بنگاه‌ دروغ پراکنی بی بی سی فارسی تمام تلاش خود را صرف کرده تا در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات انقلاب را زیر سوال ببرد.

این شبکه معاند در اعلامی عمومی تحت عنوان چالش ده ساله، از مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی خواسته است تا تصاویر قبل و بعد از پیروزی انقلاب مرتبط با برخی از مکان های خاص را برای این شبکه ارسال کنند.

در همین رابطه تصویری از یک کازینو در شمال کشور در کنار زمین مخروبه ای در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که از طرف این شبکه انگلیسی با عنوان دستاورد چهل سالگی انقلاب مورد تحقیر قرار گرفت:

اما حقیقت این است، مکانی که به ادعای این رسانه ملکه انگلیس مخروبه شده حالا به مرکز پزشکی و پرتودرمانی شهید رجایی بابلسر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان بابل  و یکی از پیشرفته‌ترین مراکز شیمی‌درمانی و رادیوتراپی شمال کشور تبدیل‌شده و سالانه هزار و ۳۰۰ بیمار سرطانی در آن درمان می‌شوند.

کم نیستند پیشرفت هایی که در طول سپری شدن چهل سال از انقلاب به دروغ از سوی رسانه های غربی و شایعه افکن مورد تردید و تخریب قرار گفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح چهارشنبه در حاشیه ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی به خبرنگاران اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی ولایتمدار و همراه انقلاب و نظامی جمهوری اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب و دومین استان کشور از نظر بیشترین میزان مشارکت شدند.

نسایی ادامه داد: مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف جمعه این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه برای انتخابات نماینده خود پای صندوق رأی خواهند رفت و به کاندید مورد نظر خود رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه مسئولین نظارتی و اجرایی نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد، یادآور شد: همه چیز از نظر امنیتی، اجرایی و … برای برگزاری دور دومین دور انتخابات مجلس در این سه شهرستان که یک حوزه انتخابیه محسوب می‌شود، مهیا خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است، گفت: ما تکلیف داریم که از این امانت و حق مردم به درستی حراست کنیم.

نسایی ادامه داد: بعضی از شبهه‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود که فلان ارگان و یا فلان مسئول طرفدار یک کاندید خاص است که ما در سیستم دادسرا بررسی کردیم و دریافتیم که این شبهات دروغ محض است.

وی یادآور شد: توصیه به نامزدهای مجلس این است کسی که می‌خواهد وارد مجلس قانونگذاری شود خود باید عمل کننده به قانون باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: روز شنبه پایان رقابت‌ها است و همه باید همراه و کمک کننده کسی باشند با رأی مردم نماینده مجلس می‌شود.

کد خبر 6100336

دیگر خبرها

  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین