Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمیان گفت: جو نسبتا پایداری را تا پایان هفته در استان گلستان خواهیم داشت ولی اختلاف دما در طول شب و روز افزایش می‎یابد و شب‎های سردی در انتظار هم‎استانی‎ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رضا رحمانی‎نیا» امروز ( دوشنبه 1 بهمن) در گفت‎وگو با خبرنگاران از پایداری نسبی هوا و جو آرام تا پایان هفته در استان گلستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: تا پایان هفته جو آرامی خواهیم داشت و تغییری در این روند ایجاد نمی‎شود.

 

رحمانی‎نیا تاکید کرد: با توجه به پایداری هوا انتظار داریم که اختلاف دما در طول شب و روز افزایش یابد و شب‎های سردی در انتظار هم‎استانی‎های ما خواهد بود.

 

وی افزود: در طول روز برخی از این کاهش دما جبران می‎شود و دمای هوا افزایش خواهد یافت و تا پایان هفته بارشی در استان نخواهیم داشت.

 

کارشناس هواشناسی گلستان تاکید کرد: امروز در گرم‎ترین ساعت شهرستان گنبد کاووس و گرگان با 14 درجه گرمترین شهر استان و در سردترین ساعت صبح امروز گرگان با صفر درجه کمترین دما را بین شهرستان‎های استان به ثبت رسانده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س استان بوشهر آسیب های اجتماعی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شهید شورای عالی انقلاب فرهنگی شب های سرد رحمانی نیا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا بهمنی نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبر سیمای مرکز استان گلستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در سراسر استان برگزار شد که حوزه انتخابیه گنبد به مرحله دوم کشیده شد.

وی از مشارکت بیش از ۵۴ درصدی گلستانی‌ها در نخستین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد و افزود: استان گلستان توانست در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با اشاره به اینکه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با دیگر استان‌های کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: طبق آمار اعلام شده در این دوره از انتخابات ۷۰۰ ناظر بر روند صحیح برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با همراهی عوامل اجرایی تا کنون دو مرحله مانور برای افرادی که در روز انتخابات مشارکت خواهند داشت برگزار کردیم.

بهمنی نژاد با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار کرد: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی و در ۶۰ نقطه شهرستان برای پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون در مرحله دوم انتخابات نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند می‌تواند راهی بهارستان شود.

وی با اشاره به تخلفاتی که تا کنون صورت گرفته به مراجع قضائی گزارش شده است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به دفاتر هیأت نظارت مراجعه و آن مورد را گزارش دهند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با بیان اینکه براساس قانون، همه واجدان شرایطی که در در مرحله نخست در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده‌اند می‌توانند در دور دوم این حوزه به صورت مجدد شرکت کنند، گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند.

کد خبر 6097726

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی