Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:28:42 GMT

رکوردشکنی ترامپ در سرهمبندی ۸۰۰۰ دروغ شاخدار!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۵۴۷

رکوردشکنی ترامپ در سرهمبندی ۸۰۰۰ دروغ شاخدار!

داده‌های آماری پایگاه «فکت چکرز» نشان داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مدت دو سالی که وارد کاخ سفید شده است ۸۱۵۸ ادعای دروغین مطرح کرده که حدود ۶۰۰۰ مورد از این ادعا‌ها در سال دوم ریاست جمهوری او بیان شده است!

بر اساس داده‌های فکت چکرز، رئیس جمهور آمریکا در سال نخست ریاست جمهوری اش روزانه ۵.۹ دروغ یا ادعای دروغین به زبان آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که در سال دوم ریاست جمهوری این رقم به روزانه ۱۶.۵ دروغ افزایش یافت. یعنی در واقع ادعا‌های دروغین ترامپ در سال دوم ریاست جمهوری اش حدودا سه برابر شده است.

دونالد ترامپ در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری اش هم ۴۹۲ ادعای دروغین به زبان آورده بود. اما تعداد ادعا‌های دروغین او در سه هفته نخست سال ۲۰۱۹ از این رقم فراتر رفت! جای تعجب ندارد که بیشترین دروغ‌های ترامپ مربوط به «مهاجران» است. وی ۱۴۳۳ ادعای دروغین درباره مهاجران به زبان آورده است. به عنوان مثال ترامپ در آخرین روز از سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرده بود که هروئین هر هفته ۳۰۰ آمریکایی را به کام مرگ می‌کشد که ۹۰ درصد آن هم از مرز جنوبی کشور قاچاق می‌شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش «اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا»، مقدار کمی از این مواد مخدر از طریق مرز‌ها به داخل کشور قاچاق می‌شوند.

دونالد ترامپ در مدت این دو سال ۱۴۳۳ ادعای دروغین درباره مهاجران، ۹۰۰ ادعای دروغین درباره سیاست خارجه، ۸۵۴ ادعای دروغین درباره تجارت، ۷۹۰ ادعای دروغین درباره اقتصاد و ۷۵۵ مورد ادعای دروغین درباره مشاغل بیان کرده است.

بر اساس داده‌های فکت چکرز، دونالد ترامپ فقط در ۸۲ روز از این دو سال هیچ ادعای دروغینی به زبان نیاورده است و این روز‌ها در واقع همان روز‌هایی بوده که ترامپ مشغول بازی گلف بوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ دروغ های ترامپ رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان