Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@16:43:33 GMT

نیکبخت: این تیم ملی می تواند قهرمان شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۷۳۰

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه یکی از بهترین تیم های ملی در چند سال اخیر را در اختیار داریم، گفت: این تیم با چنین بازیکنان توانمندی می تواند به طلسم 43 سال قهرمان نشدن ایران در جام ملت های آسیا پایان دهد.به گزارش بلاغ،«علی رضا واحدی نیبکبخت» روز دوشنبه اظهار داشت: تیم ایران در مسابقه با عمان توانست با نمایشی خوب و منطقی به آنچه که می خواست برسد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در ابتدای بازی غافلگیر شد اما علی رضا بیرانوند با واکنشی عالی شایستگی هایش را نشان داد.

بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان ساخت: ایران با اعتماد به نفسی که پس از مهار ضربه پنالتی گرفته بود توانست نمایش بهتری به نمایش بگذارد.طبیعی بود در نیمه دوم کارلوس کی روش و ملی پوشان به فکر حفظ نتیجه باشند و بازی را اداره کنند و البته چند فرصت خوب برای گلزنی هم بر روی دروازه حریف خلق کردند.

 

او درباره بازی آینده تیم ایران با چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: بازی سختی پیش روی ایران است و آن ها با تمام وجود در زمین حاضر می شوند تا بهترین نتیجه را مقابل بهترین تیم آسیا کسب کنند اما ما ایران هستیم و می توانیم با بردن رقبا، خود به جمع چهار تیم پایانی جام ملت های آسیا صعود کنیم.

نیکبخت افزود: چین در بازی با تایلند با اینکه با یک گل عقب افتاد اما بازگشت خوبی داشت و 2 گل به حریف خود زد. آنها مربی بزرگ و بادانشی روی نیمکت خود دارند که تجربه های فراوانی در دنیای مربیگری دارد و کارنامه پر افتخاری را یک می کشد اما با تمام این تفاسیر پیش بینی من بر این است می توانیم به برتری برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه شاگردان کارلوس کی روش چقدر شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند، اظهار داشت: یکی از بهترین تیم های ملی چند سال اخیر را در اختیار داریم که می توانند به طلسم 43 سال قهرمان نشدن ایران در جام ملت ها پایان داده و به عنوان نخست دست پیدا کنند.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: باید قبول کنیم برای تحقق قهرمانی، کار سختی پیش روی تیم ایران است. به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم کشورم با پشت سر گذاشتن رقیبان خود با جام قهرمانی به ایران بازگردد.

او در پایان گفت: در حال حاضر مهم ترین موضوع برای تیم ملی آرامش است و همه باید در این شرایط از ایران حمایت کنند تا مسابقات جام ملت های آسیا به پایان برسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد