Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي فوتبال امارات با برتري مقابل قرقيزستان حريف استراليا در مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا 2019 شد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، در ادامه مرحله يک هشتم نهايي جام ملت‌هاي آسيا تيم‌هاي فوتبال امارات و قرقيزستان از ساعت 20:30  در ورزشگاه شيخ زايد ابوظبي به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان وقت‌هاي معمول با تساوي دو بر دو در به پايان رسيد تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت‌هاي اضافه يک پنالتي براي امارات بدست آمد تا احمد خليل در دقيقه 103 گلزني کند تا در نهايت اماراتي‌ها به سختي و با نتيجه 3 بر 2 راهي مرحله بعد شوند.

ديگر گل‌هاي اين ديدار را خميس اسماعيل در دقيقه 14 و علي احمد مبخوت در دقيقه 64 براي امارات به ثمر رساندند و قرقيزها هم توسط مورزائف در دقيقه 26 گلزني کردند و در دقيقه 2+90 موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند.امارات با اين پيروزي راهي مرحله يک‌چهارم نهايي شد و حريف استراليا شد.

کانگوروها امروز در ديدار مقابل ازبکستان پس از تساوي در وقت‌هاي قانوني و اضافه در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شدند و راهي مرحله بعد شدند. حالا امارات ميزبان اين فرصت را دارد تا انتقام شکست از استراليا در نيمه نهايي دوره قبلي را بگيرد. يش از اين تيم‌هاي ويتنام، چين، ايران، ژاپن، استراليا و امارات به مرحله يک‌چهارم رسيدند و فردا هم تکليف دو تيم ديگر مشخص مي‌شود.

دقيقه 9: ارسال اسماعيل مطر از روي ضربه آزاد و ضربه پشت سر اسماعيل احمد از بالاي دروازه قرقيزستان عبور کرد.

دقيقه 39: پاس عبدالرحمن و شوت پاي چپ ناگهاني اسماعيل مطر از فاصله 30 متري، به شکل خطرناکي از روي دروازه قرقيزستان به بيرون رفت.

دقيقه 46: بندر الاحبابي با نفوذ سريع از جناح راست زمين ارسال دقيقي روي سر علي مبخوت انجام داد که ضربه سر او با فاصله اندک از کنار دروازه قرقيزستان راهي اوت شد.

دقيقه 53: شوت فني پاي چپ والري کيچين نزديک بود به صورت اتفاقي تبديل به گل شود که توپ در برخورد با تيرک افقي دروازه امارات دفع شد.
دقيقه 53: اسماعيل مطر در محوطه جريمه قرقيزستان نقش بر زمين شد که داور چيني دستور به ادامه بازي داد.

دقيقه 56: شوت روي پاي راه دور از الحسن صالح را کاديبرکوف در دو مرحله جمع کرد.
دقيقه 58: نزديک بود شوت ساگين‌بائف با دفع اشتباه خالد عيسي وارد دروازه امارات شود که با خوش‌شانسي او توپ به کرنر رفت.
دقيقه 58: ارسال ايزرائيلوف از روي کرنر و ضربه پشت سر کيچين به مقابل دروازه امارات را ويتالي لوکس زد که توپ در برخورد با پاي مبخوت مجددا راهي کرنر شد.
دقيقه 59: سانتر ايزرائيلوف باز هم خطرساز شد که اين بار ضربه سر موسي‌بکوف در موقعيت خوبي روي تور دروازه امارات فرود آمد.

دقيقه 68: ويتالي لوکس سه مدافع امارات را فريب داد و به زيبايي منطقه بازي را عوض کرد تا کيچين در موقعيت تک به تک با خالد عيسي قرار بگيرد، اما عبور توپ از زير پاي کاپيتان قرقيزستان موجب شد تا بهترين فرصت گلزني اين تيم از دست برود.
دقيقه 68: شوت مورزائف فقط پُر قدرت بود و دقت لازم را نداشت تا با فاصله زيادي از دروازه امارات به اوت برود.

دقيقه 69: پاس مورزائف و شوت کوزوبائف به شکل خطرناکي از بالاي تيرک افقي دروازه امارات به بيرون رفت.

دقيقه 72: کوزوبائف فرصت استثنايي براي زدن گل تساوي قرقيزها را هدر داد و توپ ارسالي از سمت راست زمين را از محوطه 6 قدم به بيرون فرستاد.

دقيقه 74: اسماعيل الحمادي روي پاس چيپ فوق‌العاده مطر دروازه قرقيزستان را باز کرد، اما قبل از آن آفسايد او گرفته شده بود.

دقيقه 84: ارسال مورزائف از جناح راست زمين به سمت مقابل رفت و به کيچين رسيد که شوت او با تکل اسماعيل احمد مواجه شد تا اين مدافع اماراتي در صحنه‌اي که توپ به دست چپ او نيز برخوردي داشت، مانع از گلزني قرقيزستان شود.

دقيقه 89: نزديک بود بعد از ارسال يوزوپوف و ضربه پشت سر کوزوبائف، قرقيزستان با شوت سر ضرب ويتالي لوکس گلزني کند که توپ او با فاصله چند سانتي متري از کنار دروازه امارات عبور کرد.

دقيقه 90: کوزوبائف براي سومين بار در اين مسابقه فرصت استثنايي گلزني را هدر داد و اين بار توپ ارسالي از ميانه زمين را از مقابل محوطه 6 قدم بي‌دقت به بيرون زد.

دقيقه 98: سانتر کوتاه اسماعيل الحمادي از سمت چپ محوطه جريمه به مقابل تيرک دوم را علي مبخوت به شکل غيرمنتظره‌اي از دست داد و شوت کم قدرت او به بيرون رفت.
دقيقه 101: سانتر بلند الحسن صالح به مقابل محوطه 6 قدم قرقيزستان را علي مبخوت قصد داشت با ضربه سر بزند که ساگينبائف روي او مرتکب خطا شد تا داور چيني اعلام پنالتي کند.

دقيقه 108: پرتاب اوت از سمت راست زمين و ضربه سر دويشوبکوف به تيرک دروازه امارات اصابت کرد و با بدشانسي قرقيزها تبديل به گل نشد.

دقيقه 2+120: رستموف که گل دوم قرقيزستان را در وقت‌هاي اضافه نيمه دوم زده بود، نزديک بود در ثانيه‌هاي پاياني دوباره پيام آور شادي تيمش شود ولي اين بار با بدنشانسي شوت او به تيرک دروازه امارات برخورد کرد و دفع شد.
دقيقه 3+120: اسماعيل الحمادي بعد از ضد حمله سريع به علي مبخوت پاس داد که ضربه او در صحنه مشکوک به خطاي هند پنالتي به مدافع قرقيزستان برخوردي داشت، اما داور چيني دستور به ادامه بازي داد و ثانيه‌هايي بعد، سوت پايان مسابقه را زد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی بین تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در این بازی از ابتدا نمایش هجومی داشت و سعی داشت این گل را جبران کند.

تلاش‌های میزبان در نیمه نخست فرصت چندانی خطرناکی را ایجاد نکرد و آن‌ها در نیمه دوم بیشتر به گلزنی نزدیک شدند ولی خوش شانس نبودند.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت هم دو بار به تیرک دروازه دورتموند ضربه زده بود، در این بازی هم این بدشانسی را تکرار کرد. اولین ضربه در دقیقه 47 و پیش از اولین گل دورتموند در این بازی رقم خورد.

بعد از ارسال به محوطه جریمه که با واکنش مدافع تیم آلمانی مواجه شد، وارن زئیر امری در یکقدمی دروازه به توپ رسید و می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازی با گل متس هوملس با نتیجه 1-0 به سود دورتموند دنبال می‌شد که تیم فرانسوی به یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی رسید اما باز هم تیرک دروازه مانع آن‌ها شد. در دقیقه 61 نونو مندس با فاصله از محوطه جریمه شانس خود را با شوتزنی از راه دور امتحان کرد و که ضربه‌اش به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

دیگر خبرها

  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد