Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکز خوزستان ، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت : این طرح به منظور استفاده از فضای رسانه‌ای و انعکاس فعالیت‌های کانون‌های مساجد اجرا شده است. برگزاری دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد ، یک خبرنگار در خوزستان
حجت الاسلام مرتضی همت پور افزود : در این دوره آموزشی که با حضور تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شهرستانهای اهواز و دزفول برگزار شد ، شرکت کنندگان با انواع ، روش و چگونگی تنظیم خبر آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سایت بچه‌های مسجد به منظور ثبت نام و ثبت اطلاعات اعضای کانون‌های مساجد راه‌اندازی شده است ادامه داد : در خوزستان تاکنون ۵۲ هزار عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه سجا به ثبت رسیده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود