Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد با تاکید بر اجرای مقررات با رویکرد تسهیل کار مردم به عنوات هدف ستاد اقتصاد مقاومتی از جلوگیری از ورشکستی یک مجتمع تولید نان صنعتی با ورود مسئولان قضایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضائی خبرگزاری میزان، مهرماه سال گذشته دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رئیس دستگاه قضا در قوه قضاییه ابلاغ شد و در پی آن پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و داستان‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... در صف اول پیگیری این سیاست قرار گرفتند.


یکی از اقدامات دادستان‌های کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و حمایت‌های حقوقی و قضائی از واحد‌های مذکور دراین زمینه است.

کارنامه دستگاه قضائی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی نشان دهنده بخشی از عملکرد دستگاه قضا در حوزه اقتصاد مقاومتی است. در همین زمینه محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اجرای مقررات با رویکرد تسهیل کار مردم را به عنوان هدف جلسات اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: در عین التزام به قانون و مقررات، در این ستاد سعی می‌کنیم تا با حمایت‌های قضایی به گونه‌ای عمل شود تا سرمایه گذاری روان‌تر و موانع کار و اشتغال در استان به حداقل ممکن برسد.

جلوگیری از ورشکستی یک مجتمع تولید نان صنعتی در یزد

وی در خصوص يكي از پرونده هاي مطرح شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در این پرونده که با اعلام ورشکستی یک مجتمع تولید نان صنعتی، به دليل تضمین اخذ تسهیلات این مرکز که یک کوره آجر پزی بود نیز دچار مشکلات عدیده و اختلافات تضمین بانکی شده و به تعطیلی منجر گرديده بود طرح گردید که پس از استماع اظهارات طرفین با نظر موافق بانک مربوطه مقرر شد با پرداخت قسمتی از بدهی، کوره از حالت پلمب خارج و صاحب آن تحت عنوان امین و حافظ کار و تولید را در این کوره از سرگرفته و مابقی بدهی نیز در اقساط ۵ ساله تسویه گردد.

در همین زمینه : تولید در کارخانه آجرماشینی  در استان گلستان پس از ۳ سال از سر گرفته می‌شود

در همین زمینه: افتتاح کارخانه تولید مواد پلیمری و پلاستیکی از سوی رئیس کل دادگستری استان اردبیل/ استخدام زندانیان رای باز و محکومان مالی به جهت قدردانی از حمایت‌های قوه قضاییه

در همین زمینه: رسیدگی به مشکلات سه واحد تولیدی در استان کرمان / اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی / متخلفان در حوزه پولی و بانکی تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند

در همین زمینه: جلوگیری از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در استان مازندران / ۱۱۸ پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی مختومه شده است

در همین زمینه: پیشگیری از تعطیلی بیش از ۱۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی در استان خراسان رضوی / ۲۷۴ مورد بازدید از سوی مسئولان دفاتر حمایت از صنعت برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی تولید کارگران شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند

همزمان با روز معلم، معلمان نیکوکار با پرداخت ۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی یکی از همکاران خود را که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه با اهدای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه‌اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی خود را هم فروخته است و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند؛ همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 749785

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار