Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ احمد پویافر در نشست هماهنگی نحوه اجرای تفاهمنامه سه جانبه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محلات حاشیه نشین، اظهار داشت: این تفاهمنامه فی مابین سازمان اموراجتماعی وزارت کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در 10 استان کشور از جمله هرمزگان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی، لرستان، البرز، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و خوزستان از دیگر استان های هدف در این تفاهمنامه هستند.

وی با بیان اینکه مرحله اول کار در هرمزگان به خوبی انجام شده است خاطر نشان کرد: زنان سرپرست خانوار در محلات حاشیه نشین شناسایی شده اند و تسهیل گران در حال انجام مقدمات جهت اجرای مرحله آموزش اجتماعی این گروه هدف هستند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان بیان داشت: بخش اصلی و متفاوت این تفاهمنامه تلاش برای اتصال افراد آموزش دیده به بازار کار است که امیدواریم با برنامه ریزی و مشاوره های تخصصی بتوانیم درصد بالایی را در خروجی اصلی این تفاهمنامه داشته باشیم.

پویافر یادآور شد: آموزش همواره در استان و در سطح محلات انجام و ارائه شده اما در این تفاهنامه آموزش ها هدفمند و بر طبق نیازسنجی بازار کار و ایجاد شغل و درآمد طرح ریزی و توسط تسهیلگران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نقش ناظر را در این تفاهمنامه دارند تا برنامه در مسیر درست هدایت و پیش برود، تاکید کرد: دفاتر تسهیل گری نیز نقش اصلی و محوری را دراین برنامه دارند که شناخت دقیقی از محلات و گروه هدف را جمع آوری و از ابعاد مختلف همچون میزان تحصیلات، سن، تجربه کاری و ... مورد تحلیل قرار داده اند که درواقع پایه اطلاعاتی مناسبی را ایجاد کرده است تا در سطح و جهت درست حرکت کنیم. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی بازار کار خانواده زنان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند Civi 4 Pro که از پردازنده اسنپدراگون 8s Gen2 قدرت می‌گیرند را وارد بازار چین کرده است، به نظر می‌رسد که ماه آینده نیز یک گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی 14 SE با قیمت ۵۹۸.۳۰ دلار وارد بازار هند شود که نسخه ری‌برند شده گوشی شیائومی Civi 4 Pro است.

پیش از این مطالبی منتشر شده بود که نشان می‎داد شرکت شیائومی قصد دارد گوشی Civi 4 Pro را با عنوان شیائومی 14 Civi در هند عرضه کند، بنابراین ممکن است گوشی شیائومی 14 SE یک دستگاه کاملاً متفاوت باشد؛ گوشی شیائومی Civi 4 Pro دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی خمیده AMOLED با رزوشولن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۳۰۰۰ نیت است، یک دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی شیائومی Civi 4 Pro واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری می‏‌شود؛ این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد، از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر، بدنه فلزی و رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

کد خبر 749568

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار