Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرامی با اشاره به بیش از یکهزار و ۳۰۰ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ در شکایت از اصناف طی سال جاری، تصریح کرد: شکایات واصله با مراجعه و بازرسی از اصناف در حال پیگیری هستند.

«بیژن بهرامی» امروز(سه شنبه ۲ بهمن) با اشاره به برخورد قاطع با اخلالگران بازار استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری حدود دو هزار پرونده برای متخلفان حوزه صنوف و بازار تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این ۹ ماه حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از صنوف استان صورت گرفته است، افزود: ۴۰ بازرس در قالب ۲۰ تیم بازرسی از اصناف و بازار را بر عهده دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه این بازرسی ها در تمام شهرستان های استان انجام شده است، اظهار کرد: مردم می توانند در صورت شکایت از واحدهای صنفی با شماره ۱۲۴ تماس گرفته یا به سازمان های صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان مراجعه کنند.

 

بهرامی با اشاره به بیش از یک هزار و ۳۰۰ تماس از طریق سامانه ۱۲۴ در شکایت از اصناف طی سال جاری، تصریح کرد: شکایات واصله با مراجعه و بازرسی از اصناف در حال پیگیری هستند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: گرانفروشی، کم فروشی، قاچاق، عدم رعایت موارد بهداشتی و نداشتن برچسب قیمت و تقلب از شاخص ترین شکایات بوده است که در صورت احراز این جرایم با خاطیان برخورد قانونی می گردد.

 

وی با بیان اینکه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در همه شهرهای استان و در تمام ایام سال به طور فعال بر عرضه مواد نظارت می کنند، خاطرنشان کرد: در ایامی از سال مانند ایام نوروز و ماه مبارک رمضان این نظارت ها تشدید می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر هرمزگان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی شهید اردبیل ۱۲۴ اصناف و بازاریان چهارمحال و بختیاری اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری