Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل صدقی با اشاره به ماجرای دستگیری مرضیه هاشمی گفت: لیبرالیسم تمام این مسائل را در جنگ رسانه ای که دارد، بر اساس منافع خودش تعریف می کند و آن جایی که به نفعش نیست سکوت می کند و در جایی که برایش نفعی دارد سر و صدا می کند.

ابوالفضل صدقی، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ماجرای مرضیه هاشمی به شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: کسی که طرفدار مکتب مدرنیته است و ادبیات لیبرال را تولید، بازتولید و نشخوار می کند، کاملاً یک حرکت ناعادلانه ای را پیش می رود به این معنی که اگر یک ناعدالتی و یک نقض حقوق بشر را در حوزه پارادایمی خودش ببیند شیفت می کند به نحوی برخورد می کند که نمی فهد و سکوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: خاستگاه فکری لیبرالیست این است که می خواهد جنگ با اندیشه های انقلابی را به جریان بیاندازد و چون با اندیشه های انقلابی مشکل دارد کاملاً دچار دوگانگی می شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر یک سری از مردم افغانستان توسط تروریست ها به شهادت برسند، لیبرال ها هیچ اقدامی نمی کنند و سکوت اختیار می کنند و نه پیامی می دهند و نه حرفی می زنند که گویی هیچ انسانی کشته نشده است.

 

صدقی افزود: حالا اگر یک تعداد خیلی کمی توسط همان تروریست ها در فرانسه و انگلیس و یا بلژیک و... کشته شوند، می روند جلوی سفارتخانه هایشان و شمع روشن می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جریان لیبرال انسان ها را یک دست نمی بیند و انسان را فقط انسان غربی قلمداد می کند و آدم هایی که در این پارادایم فکری کار می کنند همگی همین نگرش را دارند.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: لیبرالیسم و غرب به شدت دچار دوگانگی شده است و همه چیز را خوب و بد می داند، مثلاً می گوید جنگ بد است، کدام جنگ را میگوید؟ نقض حقوق بشر بد است، کدام حقوق بشر؟

ابوالفضل صدقی در ادامه گفت: لیبرالیسم تمام این مسائل را در جنگ رسانه ای که دارد، بر اساس منافع خودش تعریف می کند و آن جایی که به نفعش نیست سکوت می کند و در جایی که برایش نفعی دارد سر و صدا می کند.

 

وی اشاره کرد: به نظر می رسد دستگیری مرضیه هاشمی که بدون هیچ دلیل حقوقی اتفاق افتاده است و این نشان دهنده تناقض عجیب و غریب در حوزه رسانه ای غرب و همچنین تفکرات لیبرالیسم و اصلاح طلب است و گر نه، نقض حقوق بشر برای آن ها اهمیتی ندارد.

 

صدقی در پاسخ به این که "مطالبه مردم در قبال جریان لیبرالیسم چیست؟" گفت: مرضیه هاشمی وابسته به جبهه مقاومت است و با نظام سلطه مبارزه می کند که این مسئله نشان دهنده این است، کسانی که واقعاً عدالت خواه هستند باید این تناقض ها را ببینند.

 

وی در پایان بیان داشت: وقتی حقیقت و عدالت کنار می رود و منافع لیبرالیسم و سرمایه داری برجسته می شود، حتما شاهد این تناقضات خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراها یا همان هواداران افراطی میلان امشب با اقداماتی به نمایش‌های ضعیف روسونری اعتراض کردند. در جریان بازی آنها از تشویق دست برداشتند و سکوت کردند و این‌گونه اعتراض‌شان را بیان کردند.

آنها همچنین رافائل لیائو را هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های اخیر هو کردند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۶۷ توسط استفانو پیولی از زمین خارج شد و از کنار دروازه بیرون رفت، نه از لب خط.

شدت توهین‌های هواداران میلان به لیائو به گونه‌ای بود که بر اساس گزارش چند رسانه ایتالیایی، لیائو پس از تعویض مستقیماً به داخل رختکن رفت و توجهی به نیمکت نداشت.

لیائو قبلاً در ماه آوریل در جریان باخت ۱-۰ مقابل رم در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا توسط هواداران خودی هو شده بود. این بازیکن ۲۴ ساله در آن بازی هم عصبانی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران نارضایتی‌اش را ابراز کرد.

اولتراهای میلان که در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بود و نام اعتراض‌شان را «صدای سکوت» گذاشته بودند، در ۱۰ دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک و سکوها را خالی کردند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که در بازی‌های آینده هم این اقدامات را تکرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی