Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۳۰ هزار معلم در لس آنجلس در حالی به اعتصاب خود در اعتراض به وضعیت حقوق و دستمزدها ادامه می‌دهند که مذاکرات ماراتن گونه برای پایان دادن به این بحران پیشرفت نسبی داشته است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اتحادیه معلمان لس آنجلس روز دوشنبه اعلام کرد: علی رغم پیشرفت نسبی در مذاکرات، حدود 30 هزار معلم قصد دارند حداقل در روز سه شنبه نیز به اعتصاب خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتحادیه در ادامه افزود: حتی در صورت دستیابی به توافق بر سر افزایش دستمزد و حقوق، این معلمان هستند که در نهایت باید از این توافق حمایت کرده و به سرکار برگردند.

اعتصاب گسترده معلمان لس آنجلسی در اعتراض به پائین بودن دستمزداعتصاب عمومی در تونس در سالروز انقلاب

لس آنجلس دومین سیستم آموزشی وسیع و گسترده در ایالات متحده را دارد و این اعتصاب طی روزهای گذشته موجب سرگردان شدن بیش از 500 هزار دانش آموز شده است.

اعتصاب معلمان که از یک هفته قبل آغاز شده نخستین اعتصاب در سه دهه گذشته علیه وضعیت حقوق و دستمزد در لس آنجلس به شمار می‌رود.

اتحادیه معلمان لس آنجلس خواستار افزایش 6.5 درصدی حقوق و دستمزد است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ عین حقیقته!

سران آمریکا و اروپا درآشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ که به بهانه فوت یک زن برپا شده بود،فریاد وا حقوق بشرا سر می‌دادند.اما،حالا اعتراض به قتل‌عام چندین هزار زن و کودک را برنمی‌تابندو معترضان را لت و پار می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها زمین و زمان را پُر کرده بود، این روزها تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی را با حمله وحشیانه سرکوب می‌کنند!

گفتم: علاوه ‌بر ضرب و شتم اساتید و دانشجویان و شکستن سر و دست آنان، هزاران نفر را هم بازداشت کرده‌اند ولی تظاهرات همچنان ادامه دارد و توده‌های عظیم مردم هم به تظاهرات ضدصهیونیستی پیوسته‌اند.

گفت: در آشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ که به بهانه فوت یک زن برپا شده بود، در حالی که آشوبگران آمبولانس حامل بیمار را آتش می‌زدند، آدم می‌کشتند، با اسلحه سرد و گرم به جان مردم افتاده بودند و... همین سران آمریکا و اروپا در حمایت از آشوبگران چه سر و صدایی به راه انداخته بودند و فریاد «‌وا حقوق بشرا» سر می‌دادند! اما، حالا اعتراض به قتل‌عام چندین هزار زن و کودک را برنمی‌تابند و معترضان را لت و پار هم می‌کنند!

گفتم: در عوض، این‌جا فلان استاد دانشگاه آشکارا از آمریکا و جنایات اسرائیل حمایت می‌کند و با آشوبگران فالوده می‌خورد و کسی هم با او کاری ندارد و از بیت‌المال هم به پاس این وطن‌فروشی به او حقوق می‌دهند!

گفت: تازه دو قورت و نیمشون هم باقیه! و شکایت می‌کنند که چرا به آنها می‌گویند کاسه‌لیس وطن‌فروش!

گفتم: قاضی به شاکی گفت؛ در پرونده ثبت‌ شده شما از این آقا شکایت کرده‌اید که به شما گفته احمق بی‌شعور. شاکی

گفت؛ بله قربان عین حقیقته! قاضی گفت؛ اگر عین حقیقت را گفته پس چرا از او شکایت کرده‌اید؟!

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟