Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی حسینی  در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر که در بیت امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیاز است که مدیران و مسئولان آمار و ارقام را از عملکرد مجموعه کاری‌شان به مردم ارائه دهند تا مردم بدانند و مقایسه کنند که قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و حالا به کجا رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید بزرگسالانی که دوران قبل از انقلاب را دیده‌اند، نیازی به این آمار نداشته باشند، اما مقایسه زمان قبل از انقلاب برای آگاهی نسل جدید لازم است، مثلاً بدانند در حوزه راه و جاده‌های شهر و روستا چه تغییری به‌وجود آمده و عملکرد امروز ما نسبت به آن چه تفاوت‌هایی کرده‌است، همچنین مقایسه بین راه‌اندازی خطوط تلفن، برق، مدارس روستایی و خانه‌های بهداشت یکی از نقاط قوت این انقلاب است که باید مدنظر گرفته شود.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: ما در زمینه‌های مختلف مثل آموزش‌وپرورش، آموزش‌عالی و دانشگاه‌ها هم توسعه و تغییراتی را داشته‌ایم، از همه مهم‌تر ما در حال حاضر به یک عزت و سربلندی رسیده‌ایم که می‌توانیم خودمان را و حضورمان را در اکثرمجامع بین‌المللی به ظهور برسانیم و این یک افتخار ملی برای ملت ماست.

وی بیان کرد: روزگاری یک پلیس ساده به یک ملت و مردم حکومت می‌کرد و مردم از یک پلیس وحشت داشتند، اما الان پلیس از خود مردم، از جنس آن‌ها و در کنار آن‌هاست. زمانی مستشاران آمریکایی بر این مردم ریاست می‌کردند، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی آن حکومت برچیده شد و نظامی الهی که بهترین نظام در کل دنیا شناخته شده، برقرار شده‌است.

حسینی گفت: مسئولان باید قدر جایگاه خود را بدانند و به وظایف خود به‌نحو احسن عمل کنند، اگر بخواهیم با دقت به مسئله جایگاهمان در دنیا نگاه کنیم باید بگوییم که امروز آمریکا در بعد جهانی جایگاه خودش را از دست داده، چون آن‌ها می‌خواهند با تشر و زور به اهداف خودشان برسند، در حالی که دیگر دوران زور و تزویر رنگ‌باخته، آمریکا ابهتش را از دست داده و قدرتش نیز فروریخته و ضعیف شده‌است. این کشور اگر می‌توانست برای نابودی ما یک دقیقه هم درنگ نمی‌کرد، اما آن‌ها از انسجام ما، حزب‌الله، حماس، عراق، سوریه و حتی یمن وحشت دارند و می‌دانند که انقلاب ایران تزلزل‌ناپذیراست.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره مشکلات اخیر شهرداری و فرمانداری تصریح کرد: به برخی از مسائل نباید ورود پیدا کنم، اما وقتی می‌بینم به بروجرد اجحاف می‌شود نمی‌توانم سکوت کنم. کدام شهر را دیده‌اید که فرماندار هشت تا ۹ ماه سرپرست باشد؟ این یک مشکل است که باید بررسی شود.

حسینی اظهار داشت: شهر بروجرد در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و حتی هنوز تکلیف شهردار هم مشخص نشده، این بلاتکلیفی به‌معنای ضربه به شهر است و ضرر این کار به مردم می‌رسد. این قضیه را پیگیری و حل کنید، استاندار باید این مسئله را برطرف نماید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: هرچه سریع‌تر و ظرف همین هفته به مشکلات کارگران شهرداری رسیدگی شود، بروجرد شهر فقیری نیست تنها یک مدیریت از نوع مدیریت جهادی نیاز دارد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: مسئولان اجرایی بحث نظارت بر بازار را هم در دستور کارخود قرار دهند و اجازه ندهند تا افراد سودجو و فرصت‌طلب از این اوضاع بد اقتصادی به نفع خودشان بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: به همه کسانی که این مشکلات را در شهر به‌وجود آورده‌اند تذکر می‌دهم، از خدا بترسید چرا که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید، پس دست از این سیاسی‌بازی‌ها بردارید.

نصیری گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را جدی بگیرند و در ایام دهه‌فجر در محافل عمومی، مدارس و مساجد شهر حاضر شده وحتی از طریق رسانه‌ها و مطبوعات پاسخگوی مردم باشند و سعی کنند مشکلات آن‌ها را رفع کنند.

انتهای پیام/د

حکم تایید یا رد مدیران سرپرست پس از ماه‌ها صادر نشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند