Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز،‌ کمال تبریزی، کارگردان سینمای ایران که روز گذشته با انتشار یادداشتی در اینستاگرام صداوسیما را رسانه میلی دانسته بود، متن دیگری را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و صحبت‌هایش را اصلاح کرد.

این کارگردان نوشت: «این روزها مشغول یک سریال تلویزیونی هستم با فیلمنامه‌ای استثنایی از یک جوان با استعداد به نام حامد افضلی و کنترل نگارش فوق‌العاده از سوی محمدرضا هنرمند عزیز که خیلی از جزییات را به قاعده درآورده است! هنگام فیلمبردای به کشمکش این روزها با برنامه مخرب میزانسن فکر می‌کردم و اینکه برخی معتقد بودند کمال تبریزی که با تلویزیون کار می‌کند حق اعتراض ندارد! واقعیت این است که آن‌ها حق دارند، من مثل خیلی‌های دیگر در سینما، کارهای ابتدایی و سکوی پرش‌ام از تلویزیون بوده است من متعلق به تلویزیون و تلویزیون متعلق به من است متعلق به همه مردم است حرف من در مورد باصطلاح حق‌التحریر آقای دانش که از تلویزیون می‌گیرند یا میلی بودن آن قضاوت درستی نبود! تلویزیون رسانه ملی است و متعلق به همه ایرانیان شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تبریزی پس از آنکه در برنامه «میزانسن» انتقادهایی از فیلم «مارموز»، تازه‌ترین اثر سینمایی اش مطرح شده بود، صداوسیما را رسانه میلی خوانده بود.



منبع:خبرآنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو