Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل دفتر سياسي جنبش انصارالله يمن گفت، جانبداري رئيس کميته نظارت سازمان ملل متحد بر آتش‌بس در الحُديده و همراه نبودن کشورهاي متجاوز، در روند توافق‌ها مانع ايجاد مي‌کند.
به گزارش پارس‌تودي؛ «فضل ابوطالب» روز دوشنبه در ديدار «معين شريم» جانشين نماينده سازمان‌ملل در امور يمن، گفت، «پاتريک کامائرت» رئيس کميته نظارت سازمان ملل متحد تلاش مي‌کند مسير توافق الحُديده را منحرف و از چارچوبي که در سوئد درباره آن توافق شده است، خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو دفتر سياسي جنبش انصارالله يمن افزود، همراه نبودن کشورهاي متجاوز و در صدر آنان عربستان‌سعودي و امارات با توافق تبادل اسيران و مشخص نکردن سرنوشت اسيراني که در اختيار دارند، سبب مانع‌تراشي در روند اين توافق شده است.
دبيرکل دفتر سياسي جنبش انصارالله يمن با بيان اينکه، مشروعيتي که کشورهاي عضو ائتلاف متجاوز سعودي از آن دم مي‌زنند، فقط بهانه‌اي است براي اجراي اهداف خود در اشغال يمن، تاکيد کرد، «عبدربه منصور هادي» رئيس جمهوري مستعفي يمن هيچ جايي در روند سياسي آينده اين کشور نخواهند داشت.
سکوت شرم‌آور سازمان ملل در برابر جنايات سعودي در يمن
سخنگوي نيرو‌هاي مسلح يمن دوشنبه‌شب از ادامه نقض آتش‌بس در شهر بندري «الحديده» غرب اين کشور از سوي ائتلاف متجاوز سعودي خبر داد.
«يحيي السريع» گفت، متجاوزان سعودي در 48 ساعت گذشته 306 بار آتش‌بس در شهر الحديده را نقض کرده‌اند.
براساس توافق گروه‌هاي يمني در استکهلم سوئد (ششم دسامبر 2018) آتش‌بس از 18 دسامبر گذشته، در شهر "الحديده" اجرايي شده است اما ائتلاف متجاوز سعودي هر روز آتش‌بس را نقض مي‌کند.
کليدواژه توافق يمني‌ها در استکهلم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود