Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که گروه‌های نجات و امداد هنوز نتوانستند آتش‌سوزی در عرشه کشتی‌های آتش گرفته در تنگه کرچ را خاموش کنند، ۱۱ نفر از ملوانان دو کشتی کشته شده، ۱۲ نفر نجات یافته‌اند و از سرنوشت ۹ ملوان دیگر اطلاعی در دست نیست. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ بین الملل اروپا ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»،مرکز فرماندهی امداد و نجات منطقه "نوواروسیسک" روسیه اعلام کرد که گروه‌های امدادگر هنوز نتوانستند آتش سوزی به روی عرشه کشتی‌هایی که در  تنگه کرچ در حال سوختن هستند را خاموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران منتظر سوختن کامل گاز مایع شعله ور شده در این دو کشتی هستند.

بر اساس این اطلاعات، شب گذشته عملیات جستجو برای یافتن ملوانان مفقودالاثر که تعداد آنها 9 نفر است، ادامه داشت و با روشن شدن هوا، بالگردهای امدادی نیز به این گروه اضافه شدند. البته به گفته نیروهای امدادگر، دیگر امیدی برای زنده یافتن این افراد وجود ندارد.

آتش‌گرفتن دو کشتی در تنگه کرچ

لازم به یادآوری است که روز گذشته (دوشنبه) در تنگه کرچ در دریای سیاه، دو کشتی باری "کاندی" و "مائسترو" با پرچم کشور تانزانیا آتش گرفتند. بر اساس اطلاعات اولیه، این آتش سوزی در زمان انتقال سوخت از عرشه یک کشتی به دیگری صورت گرفته است.

در نتیجه این حادثه 11 نفر از ملوانان دو کشتی کشته شدند، 12 نفر دیگر نجات یافته‌اند و از سرنوشت 9ملوان دیگر هنوز اطلاعی دردست نیست. هیچیک از خدمه این کشتی‌ها اتباع روسیه نیستند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" اوکراین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اوکراین اخبار روسیه اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار

266 215

بم بم بم بم برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901833

دیگر خبرها

  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد