Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:41:44 GMT

رفیق‌کشی به خاطر علاقه به یک دختر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۱۳۲

رفیق‌کشی به خاطر علاقه به یک دختر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر جوان که به خاطر دختر مورد علاقه‌اش دوست خود را با چاقو کشته بود توانست از خانواده مقتول رضایت بگیرد و از قصاص نجات یابد. این جوان صبح دیروز به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا این بار از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

ماجرا از شش سال قبل با درگیری خونین این دو پسر جوان در جنوب تهران آغاز شد که مأموران کلانتری در محل جنایت حضور یافتند و با جسد خونین پسر جوانی به نام رامین روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل جنایت که از محل حادثه گریخته بود مدتی بعد به خاطر حمل موادمخدر دستگیر شد. وی پس از بازجویی به قتل عمد دوستش اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل با دختری به نام سمیرا آشنا شدم، اما مدتی بعد رفتارش با من تغییر کرد. وقتی پیگیری کردم، متوجه شدم دوستم رامین با سمیرا رابطه دارد و همین قضیه باعث شد با او درگیر شوم. روز حادثه در جریان درگیری با چاقویی که همراهم بود ناخواسته او را کشتم و از محل جنایت فرار کردم.

فرید ۲۹ ساله پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد و درحالی که خودش را برای اجرای حکم آماده کرده بود، خانواده‌اش توانستند با جلب رضایت اولیای دم او را از قصاص نجات دهند.

صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور یک مستشار منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی و اعمال ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی تحت محاکمه قرار گیرد.

او در دفاع از خود گفت: من اتهام‌ام را قبول دارم، اما روز حادثه از روی عمد دوستم را نکشتم و ناخواسته از روی عصبانیت با هم درگیر شدیم و این ماجرای تلخ اتفاق افتاد. اکنون شش سال است که در زندان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم. پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

قتل سرانجام دوئل عشقی دو دوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره