Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس انجمن تولیدکنندگان سلولزی و بهداشتی گفت: در ماه‌های خرداد و شهریور به دلیل نوسانات قیمت ارز شاهد هجوم مردم برای خرید این محصولات بودیم، علیرغم مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مکرر من و همکارانم اما مردم باز هم به بازار هجوم آوردند کسی که قبلا دو بسته پوشک یا دستمال می‌خرید به یک باره نیاز خود را برای پنج ماه خریداری کرد، متاسفانه فضایی به وجود آمده بود که در آینده نزدیک این کالاها دیگر وجود نخواهد داشت اما اکنون که التهاب خوابیده آن دسته از افراد با انباشت محصولات سلولزی در خانه خود مواجه شدند و به طبع از همان‌ها استفاده می‌کنند که این مساله باعث شده ما هم اکنون در دوران رکود به سر ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس فصیح خوشگرد در خصوص وضعیت بازار این محصولات گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در حال حاضر هیچ مشکلی در تهیه، تولید و توزیع این محصولات نداریم و بازار کاملا اشباع است ضمن آنکه واحدهای تولیدکننده نیز به رغم برخی مشکلات در واردات مواد اولیه، همچنان به تولید خود ادامه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: محصولات سلولزی طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود و ۸۰ درصد مواد اولیه آن وارداتی است. امروز مانند تمام صنایع در این حوزه مشکلاتی وجود دارد، ما تحریم هستیم و مانند قبل نمی‌توانیم نیازهای خود را تامین کنیم اما باز همکاران من در تلاش هستند که کشور دچار هیچ نوع کمبودی نشود.

 

خوشگرد تصریح کرد: در ماه‌های خرداد و شهریور به دلیل نوسانات قیمت ارز شاهد هجوم مردم برای خرید این محصولات بودیم، علیرغم مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مکرر من و همکارانم اما مردم باز هم به بازار هجوم آوردند کسی که قبلا دو بسته پوشک یا دستمال می‌خرید به یک باره نیاز خود را برای پنج ماه خریداری کرد، متاسفانه فضایی به وجود آمده بود که در آینده نزدیک این کالاها دیگر وجود نخواهد داشت اما اکنون که التهاب خوابیده آن دسته از افراد با انباشت محصولات سلولزی در خانه خود مواجه شدند و به طبع از همان‌ها استفاده می‌کنند که این مساله باعث شده ما هم اکنون در دوران رکود به سر ببریم.

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان سلولزی و بهداشتی افزود: در پنج ماه اخیر که قیمت ارز ثبات پیدا کرده ما هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم و اگر وضعیت به همین منوال باشد قیمت‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

وی گفت: ما در این صنعت ظرفیت بالایی داریم به طوی که اگر همین امروز جمعیت کشور ۵۰ درصد اضافه شود باز هم می‌توانیم نیاز آنها را تامین کنیم. این صنعت با بهداشت کلان جامعه سروکار دارد به خصوص کالاهایی مانند نوار بهداشتی، پوشک و یا دستمال توالت جزو شاخص‌های سلامت و بهداشت جامعه محسوب می‌شوند. بر همین اساس میزان مصرف و تولید آن و در نهایت قیمت آن برای هر کشور اهمیت زیادی دارد فلذا امروز در وضعیتی هستیم که این کالاهای اساسی موجود است و گران نخواهد شد.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها: عباس فصیح خوشگرد ، تولیدکنندگان سلولزی و بهداشتی ، انبار

منبع: خرداد

کلیدواژه: انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود