Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@04:01:27 GMT

ملی پوشان بیرون از هتل شام خوردند /عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۳۲۵

ملی پوشان بیرون از هتل شام خوردند /عکس

ورزش سه نوشت:ملی پوشان فوتبال ایران برخلاف اغلب شب های حاضر در مسابقات، شام شب گذشته خود را در شهر ابوظبی، بیرون از هتل صرف کردند. البته ذکر این نکته هم ضروری به نظر می رسد که این اقدام آننها با تایید سرمربی تیم ملی انجام گرفت و رستورانی که ملی پوشان در آن به صرف شام خود پرداختند جایی در نزدیکی هتل محل اقامت آنها قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد پرتغالی فوتبال ایران به عنوان یکی از بادیسیپلین ترین مربیانی که پا به فوتبال ایران گذاشته است همیشه نگاه ویژه ای به اوضاع تفریحی ملی پوشان داشته و البته با برنامه ریزی های انجام شده همیشه اوضاع را تحت کنترل دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیکنان جام ملتهای آسیا جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند