Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:01:16 GMT

زاکرونی: شخصیت تیمی قوی امارات، عامل پیروزی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۴۶۸

زاکرونی: شخصیت تیمی قوی امارات، عامل پیروزی

آلبرتو زاکرونی، سرمربی تیم ملی امارات بعد از پیروزی 3-2 این تیم مقابل قرقیزستان، از شخصیت قوی تیمش تمجید کرد و آن را عامل اصلی صعود امارات به مرحله یک‌چهارم نهایی دانست.

به گزارش "ورزش سه"،  امارات، میزبان جام ملتهای آسیا دیروز در ورزشگاه زاید به مصاف قرقیزستان رفت و در یک بازی دشوار و نفس‌گیر با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید تا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته و روز جمعه در العین به مصاف استرالیا، مدافع عنوان قهرمانی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلبرتو زاکرونی، سرمربی امارات، بعد از پیروزی پرتنش و نفس‌گیر امارات که در وقتهای اضافه بازی بدست آمد، از تیمش تمجید کرد و شخصیت قوی تیم امارات در این بازی را عامل اصلی موفقیت شاگردانش دانست.

 

 

اماراتی‌ها در جریان بازی دو بار از حریف پیش افتادند ولی قرقیزستان در دقیقه 91 گل دوم خود را به ثمر رساند تا بازی در 90 دقیقه 2-2 به پایان رسیده و به وقتهای اضافه کشیده شود. در وقت اول اضافه اما پنالتی‌ای که توسط احمد خلیل، بازیکن تعویضی زاکرونی به ثمر رسید اماراتی‌ها را به مرحله بعد فرستاد.

 

اما با اینکه امارات 3-2 از حریف پیش افتاده بود، قرقیزستان که از آن به حق، به عنوان پدیده این دوره از رقابتها یاد می‌شود، در دقایق پایانی وقتهای اضافه به گل تساوی بسیار نزدیک شد و دو بار تیر دروازه اماراتی‌ها را لرزاند. سومین تیر دروازه قرقیزها در بازی دیشب در واپسین ثانیه‌های بازی اتفاق افتاد تا امارات با چاشنی شانس و میلی‌متری جواز صعود به مرحله یک‌چهارم را بدست آورد.

 

قرقیزستان تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قرقیزستان تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید