Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «یعقوب سلیمانی» با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج منصوب شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، با حکم سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ دوم «یعقوب سلیمانی»، دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج،  به عنوان فرمانده این قرارگاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سردار «محمدحسین سپهر»، پیش از این فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بود. 

هنرمندان به راهیان نور دریایی می‌روند
سردار غیب پرور: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند

 

مراسم تکریم سردار محمدحسین سپهر و معارفه سردار یعقوب سلیمانی با حضور سردار غیب‌پرور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار غیب‌پرور ضمن تقدیر از زحمات سردار سپهر در فرماندهی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج معرفی کرد.

 غیب‌پرور همچنین در این جلسه با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج یعنی خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، اظهار داشت: امام‌خامنه‌ای تاکید ویژه‌ای بر اعتلای بسیج و خدمات آن به آحاد مردم دارند، به طوری که اثرات آن قابل مشاهده باشد.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و تاکید بر تقویت محتوا و زیرساخت‌های این سفرهای معنوی بیان کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تربیت انسان‌ها برای انقلاب اسلامی است و به همین دلیل، می‌توان گفت که پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم و اثرگذاری بر آنان باشد.

غیب‌پرور تاکید کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راهیان نور اهمیت زیادی دارد. سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج می‌تواند تجربیات موفق در استان‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور را جمع آوری نماید و به آن بپردازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تقویت اردوهای راهیان نور دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر، برگزاری دوره‌های روایت‌گری دفاع مقدس، بازدید از مزار شهدا، تقویت زیرساخت‌های زیارتگاه‌های شهدا، توجه ویژه به محتوا و چگونگی اثرگذاری راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران راهیان نور در طول سال و ... از جمله مباحثی است که باعث رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور می‌شود.

انتهای پیام/

R1536/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی مقاومت بسیج راهیان نور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی مقاومت بسیج راهیان نور نیروی مقاومت بسیج راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی