Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه شهرداری کرج باید با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد به تکالیف خود عمل کند،گفت:شهرداری زیرساخت‌های مناسب برای دوچرخه سواری در کرج ایجاد کند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله شهبازی صبح امروز در روز سه شنبه‌های بدون خودرو و همزمان با هفته هوای پاک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع عقل سالم در بدن سالم است و این سلامتی در گرو ورزش و فعالیت‌های بدنی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، رشته‌های مختلف ورزشی در البرز فعال و پویا هستند و سه شنبه‌های بدون خودرو نیز از جمله برنامه‌های بسیار خوب هیات‌های ورزشی است.

مراسم گرامیداشت روز هوای پاک در ایلام برگزار می‌شودهمایش بزرگداشت روز هوای پاک در قم برگزار می‌شودهمایش هوای پاک با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد

استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان با اهتمام ویژه توسعه ورزش در البرز را دنبال می‌کنند؛ گفت: امروز در کرج با جمع بسیاری از دوچرخه سواران کرجی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همراه شدیم.

شهبازی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات و گزارش‌های ارائه شده از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه، در شرایط آلودگی و وارونگی هوا، تردد خودروهای دودزا و افزایش وسایل نقلیه تک سرنشین تاثیر مستقیم بر افزایش آلایندها و سلامت مردم دارد،گفت: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و در کنار آن ساماندهی و افزایش بسترهای حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، قطار شهری، تاکسی ودر شهرهای بزرگ و به خصوص کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه  اکنون تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقا وضعیت ورزش و تقویت زیرساخت های لازم، دداشته و این همراهی همچنان ادامه دارد،تصریح کرد: شهرداری باید برنامه‌های خود را در راستای تکالیف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کند تا استانداری و اداره کل ورزش و جوانان نیز تمهیدات لازم را برای تسریع در تحقق آنها داشته باشد.

وی عنوان کرد: امروز دستور لازم برای ایجاد بسترهای توسعه و ترویج دوچرخه سواری را به شهرداری می‌دهم.

انتهای پیام/

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر «راسل کامهی»، پزشک ورزشی مراقبت‌های اولیه در مؤسسه ارتوپدی اسمیت تاون نیویورک، می‌گوید: «وزنه زدن، گروه‌های عضلانی بزرگ شما را فعال می‌کند و اگر به درستی انجام شود، می‌تواند کالری بیشتری نسبت به تمرینات کاردیو حالت ثابت بسوزاند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «با این حال، وزنه زدن به تنهایی کلید کاهش وزن نیست. حداقل ۸۰ درصد کاهش وزن از طریق تغذیه انجام می‌شود.»

کامهی می‌گوید: «فردی که وزنه می‌زند تا توده عضلانی به دست آورد باید از رژیم غذایی پر پروتئین استفاده کند. هدف باید ۱ گرم پروتئین به ازای هر نیم کیلو از وزن بدن باشد.»

وی گفت: «افرادی که از قبل تناسب اندام دارند و سعی می‌کنند عضله به دست آورند، ممکن است وزن کم نکنند، اما افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند، وزن کم می‌کنند.»

بررسی اخیر نشان داد که تمرینات مقاومتی درصد چربی بدن، توده چربی بدن و چربی احشایی را در بزرگسالان سالم کاهش می‌دهد.

اما طبق گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، فعالیت بدنی منظم و تغذیه سالم هر دو برای کاهش وزن مهم هستند.

به گفته محققان، عضله سازی برای سوزاندن کالری بیشتر مهم است، زیرا عضله بیش از دو برابر چربی کالری می‌سوزاند. طبق گفته کلینیک مایو، در میان فواید بسیار وزنه زدن، این است که این ورزش باعث افزایش متابولیسم می‌شود.

همچنین به بهبود سطح تستوسترون در مردان کمک می‌کند و برای حفظ تراکم استخوان در زنان بسیار مهم است.

بر اساس مطالعه اخیر، وزنه برداری همچنین با کاهش قابل توجه احتمال مرگ زودهنگام افراد، به ویژه زمانی که با ورزش‌های هوازی همراه باشد، مرتبط است.

محققان توصیه می‌کنند که حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش هوازی در هفته به علاوه دو جلسه تمرین قدرتی داشته باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • شمش خم کن چیست؟
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر