Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:24:05 GMT

۴ کشته و زخمی در تصادف خونین یاسوج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۸۶۷

۴ کشته و زخمی در تصادف خونین یاسوج+تصاویر

در پی تصادف ۳ خودرو پژو405، نیسان و پیکان در جاده یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم (پل تنگاری) ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ در پی تصادف ۳ زنجیره ای خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم پل تنگاری ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ در تنگاری به وقوع پیوست افزود: متأسفانه بر اثر این سانحه دلخراش ۲نفر از هموطنانمان در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

 

 

 جلال پوران فرد گفت: با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشت روم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد.

 

 

وی افزود: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه ۱ خانم و ۱ آقا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و ۲ سرنشین دیگر پیکان که یک کودک ۴ ساله و ۱ خانم ۵۰ ساله بودند توسط ۲ کد آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

 

وی نیز تصریح کرد: وضعیت یکی از مصدومان کودک ۴ ساله نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس وکادر بیمارستان رو به بهبود است.

 

پوران فرد نیز از آقای لشکری تکنسینی که قبل از رسیدن آمبولانس در صحنه حضور یافته و با لباس شخصی به مصدومان خدمات رسانی میکرد تشکر و قدردانی کرد.

 

مدیرحوادث دانشگاه گفت: علت تصادف توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم