Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفتاد و سومین جلسه شورای شهر رشت، رئیس کمیسیون عمران شورا خواستار نامگذاری بلوار منتهی به پیرسرا به نام بلوار پهلوان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی بیان داشت: امروز ۳ طرح از خروجی کارگروه مشورتی کمیسیون عمران تقدیم شورا می‌شود.

وی افزود: ساختار مالی و حسابداری شهرداری و سیستم مشخص برای محاسبه مطالبات و پیگیری منابع درآمدی در شهرداری مشخص نیست و آسیب‌های جدی از این زمینه وارد شهرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز میزان بدهی شهرداری مشخص نیست و در سال بعد که فشارهای اقتصادی افزایش می یابد، وضعیت بدتر می شود.   عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: کارگروهی در همین زمینه با حضور مدیر اقتصادی رشت، ذی حساب استانداری، خانم تجددی از کارشناسان شهرداری تشکیل شده است.   رئیس کمیسیون عمران شورای رشت ابراز کرد: طرحی در ۳ ماده اصلاح نظام حسابداری و تامین منابع مالی شهرداری رشت آماده شده و تقدیم شورا می شود.   رسولی افزود: تنها شهری که ساختار حسابداری تعهدی را اجرا کرده، شهر تهران است. این شیوه کمک می کند، میزان بدهی و منابع درآمدی و مطالبات مالی شهرداری را به صورت واقعی گزارش دهیم.   عضو شورا ابراز کرد: کارگروه راهبری منابع شهر رشت نیز تشکیل شده است.   رسولی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهر رشت ستارگان بیشماری دارد که تاکنون نتوانستیم بخوبی ایشان را معرفی نماییم.   امیدواریم برای استادی نظیر ابتهاج کار ارزشمندی نمایبم و بتوانیم بیشتر به معرفی این مفاخر بپردازیم.   رسولی با تاکید بر معرفی چهره های ورزشی افزود: برای شناساندن مفاخر ورزشی هم باید بتوانیم کاری انجام دهیم و فرهنگ جوانمردی را گسترش دهیم.   وی با اشاره به فوت سید مصطفی رضازاده، یکی از قهرمانان ورزشی که قصد کمک به یک حادثه دیده را داشت، ابراز کرد: جان باختن وی در حین کمک به یک همنوع، درس پهلوانی و جوانمردی دارد.   رسولی پیشنهاد داد، میدان ورودی از جاده پیربازار به نام پهلوان نامگذاری شده و ساخت تندیسی برای رضازاده در دستورکار قرار گیرد.   رسولی با بیان اینکه رشت ترکیبی از خرده فرهن گها و قومیت های مختلف است، ابراز کرد: به دلیل اینکه نتوانستیم خدمات مطلوب و یکسانی در همه مناطق دهیم، دچار یک گسست فرهنگی شده ایم.   وی ضمن نمایش تابلوی اصنافی که نام های غیر فارسی و گیلکی دارند، با اشاره به قانون ممنوعیت به کارگیری از اسامی بیگانه در نامگذاری موسسات و اماکن و... خواستار الزام اجرایی شدن این قانون، در نامگذاری مراکز و تابلوی اصناف شد و تصریح کرد: الزام شهرداری رشت برای جمع آوری تابلوهای اصناف و مراکزی که با اسامی بیگانه نامگذاری شده است، باید اجرایی شود. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها شورای شهر شهر تهران شهرداری فوت منابع مالی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران