Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائی غرب آسیا گفت: ادعا‌ها و تهدیدات واهی نتانیاهو اصلا ارزش عملیاتی ندارد. نتانیاهو با این تهدیدات قصد دارد چهره خود را نوسازی کرده و تبلیغات انتخاباتی برای خود داشته باشد. محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدامات و تهدیدات اخیر نتانیاهو درباره ایران و سوریه بیان کرد: تهدیدات پوچ و بی‌اهمیت نتانیاهو اصلا قابل اعتنا نیست و صرفا جنگ روانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر گسل‌های شدید سیاسی که در ساختار دولت خود دارد به‌هیچ عنوان آمادگی انجام نبرد حتی یک هفته‌ای، هم ندارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بیان کرد: کابینه نتانیاهم چند صباحی است که در معرض فروپاشی قرار دارد به خاطر اینکه حزب تحت رهبری لیبرمن کنار کشیده و دولت فعلی دچار شکاف‌های جدی حزبی شده است.ادعا‌های بی اساس نتانیاهو فقط مصرف داخلی دارد برای اینکه در انتخابات آتی جایگاه حزب خود را حفظ کند.
کوشکی در عین حال یادآور شد: ادعا‌ها و تهدیدات واهی نتانیاهو اصلا ارزش عملیاتی ندارد. نتانیاهو با این تهدیدات قصد دارد چهره خود را نوسازی کرده و تبلیغات انتخاباتی برای خود داشته باشد.
به گزارش میزان، در پی اظهارات تهدید آمیز اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیرو‌های نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مضحک و خنده دار دانستن این تهدید و تاکید بر اراده جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ آنچه در سوریه دارد، اظهار کرده است: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به حساب نمی‌آوریم. بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می‌کنیم، حکمتی بزرگ در آن نهفته است. فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید! بترسید از روزی که موشک‌های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون‌های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدصادق کوشکی رژیم صهیونیستی مصرف داخلی کابینه نتانیاهو ساختار دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرادید، در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد از ۲۰ سال از ایفای نقش اصلان را خواهید دید.

کد خبر 849651 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران