Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@11:57:54 GMT

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در جاده یاسوج- بابامیدان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۶۱۵

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای سه خودروی پژو ۴۰۵، سایپا و پیکان خبر داد.

به گزارش رکنا، جلال پورانفرد افزود: در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور "یاسوج به بابامیدان" واقع در دشتروم پل تنگاری ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه روز گذشته دوشنبه، (یکم بهمن) در تنگاری به وقوع پیوست اظهار کرد: متأسفانه بر اثر این سانحه دلخراش ۲نفر از هموطنانمان در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشتروم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه یک زن و یک مرد قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و دو سرنشین دیگر پیکان که یک کودک چهار ساله و یک زن ۵۰ ساله بودند توسط ۲ آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: وضعیت یکی از مصدومان کودک چهار ساله نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس و کادر بیمارستان رو به بهبود است.

وی اضافه کرد: علت این تصادف توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم تفریح برفی یک زوج جوان استان مازندران را به هم ریخت زن عصبانی شوهرش را به خاطر رمز تلفن همراهش به آتش کشید+ عکس کار کثیف زن و شوهر لرستانی در مراسم مردگان سلطان سکه، سکه ای نداشت/ نتوانسته‌ایم خاوری را از کانادا برگردانیم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف پل حادثه حوادث پزشکی راهور اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد جاده یاسوج مرگبار زنجیره ای عکس فیلم تهران زن مرد ازدواج عاشق پرونده پسر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب