Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: افزایش شهریه ثابت امسال دانشگاه پیام نور 5 درصد کمتر از مصوبه هیات امنا و کمتر از سال گذشته بوده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه هیچ گونه افزایش شهریه ای در نیمسال تحصیلی جاری اتفاق نیفتاده، اظهار داشت: این دانشگاه هرگونه افزایش در شهریه خود را صرفا بر اساس مصوبات هیات امنا تعیین کرده و خارج از این مصوبات هیچ گونه مبلغ اضافی دریافت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر علیزاده افزود: بر اساس مصوبه هیات امنا، دانشگاه پیام نور می تواند در ابتدای هر سال تحصیلی، حداکثر 15 درصد افزایش شهریه داشته باشد که امسال این مبلغ را به دلیل شرایط اقتصادی کشورو رفاه حال دانشجویان، 5 درصد کاهش داده است.

وی با اشاره به سهم دانشجویان درخصوص بودجه فعالیت های فرهنگی نیز گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور طبق مصوبه وزارت علوم، در ابتدای هر سال مبلغ 350 هزار ریال بابت فعالیت های فرهنگی پرداخت می کنند که این مبلغ قبلا در ابتدای سال تحصیلی به صورت کامل دریافت می شد اما امسال، دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان و با توجه به درخواست های مکرر این عزیزان، مبلغ 175 هزار ریال در دو نوبت یعنی در طول هر نیمسال تحصیلی دریافت می کند.

وی یادآور شد: شهریه دانشگاه پیام نور تقریبا یک سوم تمام دانشگاه های شهریه ای و پایین ترین شهریه دانشگاه های کشور است .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور افزایش شهریه علیزاده معاون اداری و مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت مراکز بین الملل این دانشگاه از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان اخراج شده آمریکایی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید