Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:51:28 GMT

هیئتی از کانون وکلای سوریه به اردن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۱۲۰

هیئتی از کانون وکلای سوریه به اردن می‌رود

هیئتی از کانون وکلای سوریه روز پنجشنبه به اردن سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، هیئتی از کانون وکلای سوریه روز پنجشنبه در سفری سه روزه و در پاسخ به دعوت کانون وکلای اردن به امان سفر می‌کند.

بنا بر گزارش روسیاالیوم ، مازن رشیدات، رئیس کانون وکلای سوریه در مصاحبه مطبوعاتی خود تصریح کرد: این سفر در پاسخ به سفر کانون وکلای اردن به دمشق همزمان با افتتاح گذرگاه مرزی "نصیب" در اکتبر گذشته صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدات در ادامه افزود: مسؤولانی از شورای کانون وکلای اردن و هیئت عمومی روز پنجشنبه از این هیئت سوری استقبال خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: جدول کار هیئت سوری در اردن شامل برگزاری نشست‌هایی با شورای کانون وکلای اردن و دیدارهایی با شماری از مسؤولانی اردنی است.

انتهای پیام

مترجم: مریم مینایی

دبیر: زهرا موسوی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور