Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:25:47 GMT

«شب‌گشت» میزبان علی مشهدی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۴۹۸

«شب‌گشت» میزبان علی مشهدی می‌شود

خبرگزاری میزان- محمد سلوکی در برنامه امشب «شب‌گشت» میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی)، نویسنده، بازیگر، کارگردان و استندآپ کمدین است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان؛ محمد سلوکی در برنامه امشب «شب‌گشت» میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی)، نویسنده، بازیگر، کارگردان و استندآپ کمدین است.

مسعودی که فعالیت رسمی خود در عرصه نویسندگی را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۷۴ آغاز کرد و با حضور در برنامه «خندوانه» به عنوان استندآپ کمدین به شهرت رسید امشب با حضور در «شب‌گشت» گفت‌وگویی جذاب با سلوکی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش موسیقی زنده، آیتم‌های نمایشی و گزارش‌های متفاوت مردمی و... از جمله بخش‌های «شب‌گشت» است که تلاش می‌کند به‌واسطه آن‌ها فضای شبانه شاد و درخوری را برای مخاطب فراهم کند. این برنامه با بررسی اخبار هر روزه جامعه با رویکردی متفاوت، موضوع آینده و چالش‌های پیش‌روی ایران و چشم‌انداز آن را محور اصلی خود قرار داده است.

محمد سلوکی در هر برنامه میزبان شخصیت‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و از طریق گپ وگفتی که با مهمانان خود دارد چالش جدیدی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

«شب‌گشت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای محمد سلوکی هر شب از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه و به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شب گشت مهدی سلوکی شخصیت هنری علی مسعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد